سرویس: اجتماعی 12:01 - سه شنبه 20 فروردین 1398

اعزام 10 تکنسین به خوزستان

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از ارسال پنج آمبولانس به خوزستان خبر داد و گفت: در صورت اعلام نیاز، امکان ارسال کمک‌های بیشتری نیز وجود دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ غفور راستین اظهار کرد: استان اصفهان به عنوان پشتیبان خاص استان خوزستان معرفی شده است و براساس مقدار نیاز اعلامی از استان خوزستان، به آنها کمک خواهد کرد.

وی گفت: تابع مقررات وزارت بهداشت و درمان هستیم، بر اساس درخواست نیاز، آمبولانس و نیروی امدادی به خوزستان فرستاده می‌شود.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان افزود: در چند روز اخیر 5 دستگاه آمبولانس به همراه 10 نفر از تکنسین‌های اصفهان برای کمک رسانی به سیل‌زدگان به خوزستان اعزام شده‌اند.

راستین خاطر نشان کرد: نیرو‌های استان اصفهان در آمادگی کامل قرار دارند و در صورت درخواست کمک می‌توانیم 10 دستگاه آمبولانس یا اتوبوس‌آمبولانس و تیم‌های پزشکی به خوزستان بفرستیم.

وی افزود: اصفهان آمادگی لازم برای ارسال کمک به دیگر استان‌ها را نیز دارد و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در صورتی که مشکلاتی از قبیل آلودگی آب و دیگر مسائل، بعد از سیل ایجاد شود، اصفهان آماده امداد رسانی است.

به گفته رئیس مرکز فوریت‌های پززشکی اصفهان، در حال حاضر وجود هیچگونه بیماری در مناطق سیل‌زده گزارش نشده و نیرو‌های امداد‌رسان تنها در خصوص عواقب سیل کمک می‌کنند. در صورت کنترل شرایط و پیشگیری، بیماری خاصی شیوع پیدا نمی‌کند.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.