سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:12 - دوشنبه 19 فروردین 1398

حضور هیئت فدائیان حسین(ع) اصفهان برای کمک به سیل زدگان لرستان

سیدرضا نریمانی گفت: یک روستا را تحویل گرفتیم و تا احیای و بیرون آمدن این روستا از وضعیت قرمز در این روستا حضور داریم.

به گزارش اصفهان شرق؛ سیدرضا نریمانی در گفت و گو با صاحب نیوز با اشاره به کمک به سیل زدگان لرستان، اظهار کرد: هیئت فدائیان حسین(ع) اصفهان با همراهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای کمک به سیل زدگان در روستای دمرود افرینه از توابع شهرستان معمولان حضور دارند.

مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه حدود 50 درصد خانه های این روستا زیر آب و گِل است و قابل استفاده نیست، گفت: حدود دو متر گل در این خانه ها وجود دارد و به سختی می تواند حرکت کرد، از طرفی همه وسایل خانه ها در گِل فرو رفته است.

وی افزود: تا کنون هیچ  نهاد دولتی به این روستا ورود پیدا نکرده؛ این روستا قبل از این سیل هم محروم بوده و اکثر افراد این روستا زیر نظر کمیته امداد هستند؛ ما می خواهیم با کمک نیروهای هیئتی اصفهان این روستا را احیاء کنیم.

نریمانی با بیان اینکه نیاز این مردم وسایل خانه مانند فرش، پتو، یخچال و تلویزیون  و چنین اقلامی است، تصریح کرد: هر کسی می تواند کمک نقدی و یا غیر نقدی کند که شروع به خریداری وسایل مورد نیاز این افراد کنیم؛ تا خودمان در این مناطق حضور پیدا نکنیم نمی توانیم درک کنیم چه اتفاقاتی رخ داده است.

وی ادامه داد: ما در این مناطق سیل زده حضور و به دلیل وضعیت سخت این مردم بغض داریم، اما به لطف خدا افرادی متعددی برای کمک به سیل در این روستا حضور دارند؛ فرش و موکت، پتو، یخچال و تلویزیون، وسایل بهداشتی به خصوص برای کودکان و زنان و پوشاک نو از جمله اقلام مورد نیاز برای این سیل زدگان عزیز است.

این مداح اهل بیت(ع) با تأکید بر اینکه حضور افراد مختلف برای کمک به سیل زدگان فوق العاده است، اما 20 روز دیگر شاید کسی به کمک این افراد نیاید، بیان کرد: حضور در مناطق سیل زدگان باید زمان بندی شود تا همه بتوانند کمک کند؛ صدا و سیما به درستی اطلاع رسانی نمی کند و باید در این ایام و اعیاد شعبانیه، به مردم اطلاعات صحیح دهیم تا مردم کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک زوج قرار بود در چند روز آینده عروسی کنند، اما اکنون تمام جهیزیه این زوج زیر گِل است و باید کمک کنیم که این زوج هم بتوانند مراسم عروسی خودشان را بگیرند؛ این روستا را تحویل گرفتیم و تا احیای و بیرون آمدن این روستا از وضعیت قرمز در این روستا حضور داریم.

نریمانی با بیان اینکه امروز شناسایی ما برای اقلام مورد نیاز سیل زدگان تمام می شود؛ گفت: ایستگاهی برای جمع آوری کمک های مردمی در میدان بزرگمهر اصفهان ایجاد کردیم و تا کمک های نقدی و غیر نقدی مردم را به سیل زدگان عزیز برسانیم، علاوه بر میدان بزرگمهر علاقمندان می توانند به شماره کارت 2387-1002-7270-5041 به نام هیئت فدائیان حسین (ع) کمک های خود را واریز کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.