اصفهان شرق

رضایت 82 درصدی مسافران نوروزی اصفهان

کدخبر: 181776
1398/01/18 در ساعت 19:33

ه گزارش اصفهان شرق؛ حسین امیری پیش از ظهر امروز در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر و در بخش گزارش عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: از 27 اسفند وارد فاز عملیاتی ستاد شدیم و برای نوروز 98 بیش از یک میلیون 300 هزار بوته گل کاشته و بیش از 300 کیلومتر جدول رنگ آمیزی شد.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: 120 سفره هفت سین در اقصی نقاط شهر و 2 هزار المان نورزی در سطح شهر اصفهان نصب شد؛ همچنین بازار روز اصفهان ساماندهی شد.

وی بیان کرد: در فاز اجرایی 5 ستاد در 5 ورودی شهر تعبیه شده که هدایت مسافران را انجام داد و باتوجه به شرایط جوی و مشکل اسکان در باغ فدک، اولویت ما ابتدا فضای مسقف بود و امسال از ظرفیت سه خوابگاه دانشجویی استفاده کردیم که تجربه خوبی بود.

امیری اذعان کرد: 50 سالن برای شرایط اضطراری تعبیه کرده بودیم که از آن استفاده کردیم؛ گاهی اوقات تا 145 هزار نفر هم اسکان داشتیم که در مجموع 1 میلیون و 285 هزار نفر در شهر اسکان یافتند و علی رغم این که آمادگی داشتیم ولی باتوجه به شرایطی که پیش آمد، این میزان اسکان ثبت شد.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان در ادامه گفت: مسؤولان استانی و کشوری از خدمات و فعالیت‌های ستاد بازدید کردند و همه همکاران در کمیته‌های 10 و 15 گانه به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند و در این مدت بیش از هزار برنامه در بخش فرهنگی برگزار کردیم.

وی افزود: در بخش حمل و نقل و ترافیک بیش از 1 میلیون و 900 هزار نفر با تاکسی، بیش از 3 میلیون نفر با اتوبوس و 500 هزار نفر با مترو جابجا شدند و 750 هزار خودرو از پارکینگ‌های شهرداری اصفهان استفاده کردند.

امیری تاکید کرد: 520 هزار نفر در قالب سفرهای برون شهری از پایانه‌ها خارج و وارد شدند و حادثه‌ای نیز برای 13 به بدر نداشتیم و در این روز بیش از هزار کیلوگرم پلاستیک زباله توزیع شد و کلیه فضاهای گردشگری شهرداری اماده بود.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اذعان کرد: در نظرسنجی‌های صورت گرفته رشد قابل توجهی در بین مسافران داشته‌ایم و به عنوان مثال میزان رضایت نظافت سرویس بهداشتی از 57 درصد به 82 درصد رسیدم و در بسیاری از آیتم ها رشد چشم‌گیری داشتیم که در مجموع 82.5 درصد رضایت کلی از خدمات ارائه شده وجود دارد.

انتهای پیام/