سرویس: غیر تولیدی 09:45 - شنبه 17 فروردین 1398

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) خبر داد:

ارسال هفت کامیون کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده/ امکانات لجستیکی سپاه استان در این مناطق استقرار یافتند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ۷ تریلر حاوی مواد غذایی، دارو، وسایل گرمایشی، پوشاک و … شامل کمک سپاه و مردم استان که از طریق نواحی مقاومت جمع‌آوری و در ایام نوروز به سمت مناطق سیل زده استان گلستان اعزام شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار غلامرضا سلیمانی با ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل در استانهای گلستان و لرستان کشور اظهار کرد: نواحی مقاومت و اقشار بسیج در حال تلاش هستند تا بتوانند کمک‌های مورد نیاز مردم سیل زده، از قبیل پتو، لباس گرم، آب معدنی، کنسرو  و … را توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال کنند.

وی افزود: همچنین با توجه به اعلام آمادگی تعداد زیادی از گروه‌های جهادی جهت اعزام نیرو برای بازسازی مناطق سیل زده  اقدام خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: در همین راستا تاکنون 7 تریلر کانکس دار حاوی مواد غذایی، دارو، وسایل گرمایشی، پوشاک، پتو، چکمه ، چادر مسافرتی ، شیر خشک  و … از  کمک های سپاه و مردم سراسر استان از طریق نواحی مقاومت جمع‌آوری و به سمت مناطق سیل‌زده اعزام شده است که این روند تا روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تیم بسیج سازندگی سپاه استان در مناطق سیل زده مستقر است افزود: دو ایستگاه اکیپ نانوایی با تجهیزات کامل پخت در مناطق مستقر شده و همچنین گروه های جهادی بسیج استان در حال کمک رسانی به مردم برای خا ج کردن لوازم خانگی  از خانه هایشان هستند.

سردار سلیمانی گفت: امکانات لجستیکی سپاه استان از جمله کامیون ها و ماشین های لجن کش، خودرو های تاکتیکی، بیل های مکانیکی برای حفر نهر و تخلیه آب، از روزهای ابتدایی در مناطق سیل  زده مستقر است و تاکنون در حال فعالیت برای امداد رسانی هستند.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی خاطرنشان کرد :تاکنون 6 روستا از 18 روستای استان گلستان که برای امداد رسانی به سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان واگذار شده پاکسازی شده و این روند در روز های آتی تسریع خواهد یافت.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.