سرویس: اجتماعی 19:36 - شنبه 17 فروردین 1398

اسقرار تیم‌های آفرود، امدادی و درمان اضطراری هلال احمر اصفهان در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: یک تیم آفرود از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان برای کمک به سیل‌زدگان در منطقه معمولان، تیم درمان اضطراری هلال‌احمر اصفهان در روستاهای بین شهرهای پلدختر و خرم‌آباد و تیم امدادی در شهرستان‌های درود و پلدختر حضور دارند.

به گزارش اصفهان شرق؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه هزینه‌های کمک شده توسط مردم برای سیل‌زدگان در  شماره حساب 99999 در آخرین مرحله اعلام می‌شود، اظهار کرد: کمک مردم اصفهان عمدتاً نقدی بوده و کمک‌های غیر نقدی هم به استان‌های گلستان و لرستان در حال اعزام است.

محسن مؤمنی گفت: کمک‌های مردمی در قالب شش کامیون و دو تریلی به استان لرستان اعزام‌شده که اکثر این کمک‌ها، اقلام بهداشتی، مواد غذایی، پوشاک و پتو بوده و اقلام دست‌دوم به‌هیچ‌عنوان اعزام نشده است.

وی افزود: شعبه‌های هلال احمر در شهرستان‌ها و نمازهای جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی آماده هستند و افرادی که علاقه‌مندان برای کمک به سیل‌زدگان هستند می‌توانند با ارسال کمک‌های نقدی که بر اساس نیازهای آن اقلام تهیه می‌شود، کمک بیشتری به سیل‌زدگان کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان بابیان اینکه امروز دو گروه 20 نفری در خرم‌آباد مستقر می‌شوند و طبخ 10 هزار پرس غذا را بر عهده‌دارند، تصریح کرد: این افراد با هماهنگی هلال احمر اصفهان به این منطقه اعزام‌شده‌اند وظیفه طبخ غذای گرم دارند و این کار را با تهیه کامل مواد اولیه به‌صورت داوطلب انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: یک تیم 20 نفره آفرود از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان برای کمک به سیل‌زدگان در منطقه معمولان، تیم درمان اضطراری هلال احمر اصفهان در روستاهای بین شهرهای پلدختر و خرم‌آباد و تیم امدادی 50 نفره در شهرستان‌های درود و پلدختر حضور دارند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.