سرویس: اجتماعی 13:10 - شنبه 17 فروردین 1398

مدیرکل کمیته امداد اصفهان:

اصفهانی‌ها 760 میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان تا کنون 760 میلیون تومان به صورت نقد و کالا به هم‌میهنان سیل‌زده خود کمک کرده‌اند و جمع‌آوری کمک‌ها کماکان ادامه خواهد داشت.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدرضا متین‌پور با بیان اینکه مردم نیکوکار اصفهان از روزهای نخست گرفتاری هم‌میهنانشان در بحران سیل و آب‌گرفتگی، برای یاری آن‌ها به میدان آمدند، اظهار کرد: در استان اصفهان، تاکنون 760 میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری و ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در ادامه افزود: 490 میلیون تومان از کمک‌های جمع‌آوری‌شده شامل کالا و 270 میلیون تومان آن وجه نقد است که تا به حال در 10 محموله، کمک‌های مردم استان به مناطق سیل‌زده فرستاده شده است.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده از سراسر استان پس از تجمیع به سرعت به مناطق آسیب‌دیده ارسال می‌شود، تصریح کرد: محموله اول و دوم به مناطق سیل‌زده شمال کشور و مابقی به مناطق سیل‌زده استان لرستان ارسال شد.

متین‌پور خاطرنشان کرد: در شهرستان‌هایی که حجم کمک‌ها بیشتر است به صورت مستقیم و بدون فوت وقت به مناطق هدف ارسال کمک‌ها انجام می‌شود و در روزهای اخیر از شهرستان‌های کاشان، لنجان و کوهپایه محموله‌های کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده اعزام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان استفاده از همه ظرفیت‌های موجود استان را از ضروریات کمک به آسیب دیدگان سیل دانست و عنوان کرد: یک گروه طبخ غذا با تمام امکانات از شهرستان فلاورجان به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام شده است که 20 هزار وعده غذای گرم را در مدت 10 روز در اختیار مردم آسیب‌دیده از سیل قرار می‌دهد؛ همچنین یکی از موکب‌های اربعین حسینی با همکاری اداره منطقه 5 کمیته امداد اصفهان برای طبخ 14 هزار وعده غذای گرم به مدت 7 روز به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شود.

وی پرداخت الکترونیکی را آسان و سریع‌ترین راه کمک به سیل‌زدگان عنوان کرد و متذکر شد: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #99*031*8877* از طریق تلفن همراه و یا واریز مستقیم به شماره کارت 2509-0000-7370-6063 و شماره حساب 24011130914072 نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، یاری‌رسان هم‌وطنان آسیب‌دیده خود باشند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.