سرویس: غیر تولیدی 17:04 - جمعه 09 فروردین 1398

محور سی‌سخت به پادنا همچنان مسدود است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: با توجه به تصاویر دوربین‎‌های نظارت تصویری و همچنین اطلاعات همکاران راهدار، هم اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان اصفهان به صورت ایمن و روان در جریان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ مرضیه فراست با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی اظهار داشت: با توجه به بررسی اخیر دستگاه‌های تردد شمار، آمار کلی تردد وسایل نقلیه از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان اصفهان حدود 15 میلیون و 299 هزار به ثبت رسیده است.

وی افزود: درصد تغییرات ورودی و خروجی وسایل نقلیه نیز از ابتدای طرح تا هشتمین روز از سال جاری و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش 2 درصدی همراه بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان پیرامون تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی استان تصریح کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی استان در سال گذشته با تعداد حدود 2 میلیون و 874 هزار به ثبت رسید و این در حالی است که این تعداد در سال جاری به حدود 2 میلیون و 830 هزار کاهش یافت.

وی درباره وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های استان تصریح کرد: با توجه به تصاویر دوربین‎‌های نظارت تصویری و همچنین اطلاعات همکاران راهدار، هم اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان اصفهان به صورت ایمن و روان در جریان بوده و از نظر جوی در استان اصفهان و استان های همجوار شاهد هیچگونه بارشی نیستیم و تنها محور سی‌سخت به پادنا مسدود است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.