سرویس: غیر تولیدی 10:23 - جمعه 09 فروردین 1398

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان خبر داد

خسارت 180 میلیارد تومانی سیل به شهرستان سمیرم

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: بیش از 180 میلیارد تومان به منازل مسکونی در شهرستان سمیرم خسارت وارد شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ منصور شیشه‌فروش در جلسه ستاد مدیریت بحران با موضوع بررسی خسارات بحران اخیر در رسیدگی به مشکلات به وجود آمده در فرمانداری سمیرم اظهار داشت: تمام امکانات دولتی و ادارات سمیرم تا اطلاع ثانوی باید در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه حوادث جدید ناشی از بارندگی هنوز قوت دارد مرخصی همه ادارات تا پایان تعطیلات لغو و همه دستگاه‌ها به صورت آماده باشند.

شیشه‌فروش تصریح کرد: پل ارتباطی 15 روستا در پادنا تخریب شده است که اداره راه تلاش می‌کند راه ارتباطی این روستاها وصل شود.

وی با اشاره به خطرات بافت فرسوده گفت: ستاد اضطراری جهت اسکان خانواده‌ها تلاش کنند و تا اطلاع ثانوی و روشن شدن تکلیف خانه‌ها از بازگشت به منازل فرسوده و خودداری کنند، خسارت خانه افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند پرداخت می‌شود.

مدیرکل بحران استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار منزل فرسوده در سمیرم نیاز به بازسازی و مرمت دارند و تاکنون 100 خانه تخلیه و در 6 مدرسه اسکان یافته‌اند، 100 واحد مسکونی نیز در وضعیت هشدار هستند و اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت باید در این زمینه صورت گیرد.

 تاکنون در امر امداد و نجات و خدمات هلال‌احمر در بحران سیل و بارندگی 350 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.