سرویس: غیر تولیدی 18:31 - پنجشنبه 08 فروردین 1398

سالک در دیدار نوروزی نیرو‌های انقلابی مطرح کرد

روایتی تازه از فلسفه نگارش سند 50 ساله انقلاب و بیانیه گام دوم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با این سند 50 سال آتی خواستند این حرکت از دست کسانی که با انقلاب و ولایت زاویه دارند بیرون بیاید.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام احمد سالک پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی نیرو‌های انقلابی با حضور شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان اظهار داشت: حفظ وحدت از مهم‌ترین مسائل است و تا زمانی که قلب ولایت می‌تپد نباید از هیچ چیزی ترسید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری امسال را رونق تولید نام‌گذاری کردند، گفت: مسأله مهم کلیدی در کشور ما همین موضوع است، رهبری ابتدا سند الگوی پایدار پیشرفت در 5 دهه آتی را با 56 تقدیر برای مدت 2 سال در اختیار جامعه قرار دادند و در حالی بود که قبل از آن، رهبری این سند را به مدت 7 سال در اختیار نخبگان قرار دادند اما عملی نشد و در اختیار ملت ایران قرار دادند تا دستگاه‌ها تخصصی روی آن کار کنند.

وی در ادامه بیان داشت: مقام معظم رهبری با این سند خواستند این حرکت از دست کسانی که با انقلاب و ولایت زاویه دارند بیرون بیاید و همچنین پاسخی به ترامپ بود که گفته بود قضیه ایران امسال تمام است؛ از همین رو بر ولایت‌مداران واجب است روی این سند کار فکری کنند.

سالک با بیان این‌که بعد از تدوین سند پایدار، رهبری بیانیه دوم انقلاب را نوشتند، عنوان کرد: این بیانیه بیان‌گر ده‌ها طرح است، بیانیه گام دوم انقلاب مستند بر آیات و روایات است، باید روی بیانیه گام دوم انقلاب کار کرد و نباید از سایر جریانات توقع داشت؛ یک گروه جوان اصفهانی برای لبیک با رهبری بعد از کار فکری روی بیانیه دوم، نامه‌ای خدمت ایشان ارسال کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبری در ابتدای سال در 4 بخش با محوریت رونق تولید تکلیف آحاد ملت، آمریکا و خارجی‌ها، سلطنت‌ طلب‌های خلیج فارس و البته دولت را تعیین کردند؛ باید بدانیم تحریم آمریکا 30 درصد اثر کرده است و 70 درصد خودتحریمی مدیران داخلی است.

وی در پایان با اشاره به این‌که طبق گفته رهبری جوانان مجاهد عربستانی می‌توانند جریان این کشور را به زودی در دست بگیرند، خاطر‌نشان کرد: در امتحان بزرگی قرار گرفته‌ایم و باید سالم از این امتحان بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.