اصفهان شرق

باغ فین کاشان در صدر بازدید گردشگران استان اصفهان

کدخبر: 181486
1398/01/08 در ساعت 12:31

به گزارش اصفهان شرق؛ علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی در حاشیه بازدید از باغ تاریخی فین کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه جهانی باغ فین کاشان با 125 هزار نفر بازدیدکننده در این مدت از ایام نوروز در صدر اثرهای تاریخی استان اصفهان قرار گرفت.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: افزون بر 370 هزار نفر مسافر و گردشگر داخلی و خارجی در دور نخست تعطیلات نوروزی 1398 از اثرهای تاریخی این شهرستان دیدن کرده‌اند.

وی افزود: برای اسکان گردشگران نوروزی در این شهرستان افزون بر 110 باب مدرسه با ظرفیت پنج هزار نفر، پارک‌ها و 120 خانه، 40 حسینیه، 2 کمپ و 2 ورزشگاه با ظرفیت پذیرش در مجموع 100 هزار نفر برای شرایط نامساعد جوی پیش‌بینی شده بود.

مرتضایی در ادامه به فعالیت 18 گشت مشترک تعزیرات حکومتی، اتحادیه اصناف و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای نظارت بر اصناف و قیمت‌ها اشاره و تصریح کرد: افزون بر افزایش گشت‌های نامحسوس پلیس و تمهیدات امنیتی، 6 ایستگاه سلامت و امنیت نیز در کاشان راه‌اندازی شده است.

فرماندار ویژه کاشان عنوان کرد: با هماهنگی به عمل آمده در شورای مدیریت بحران شهرستان، تمامی عوامل دستگاه های اجرایی، مراکز امدادی و خدمات‌رسان و نیروهای مسلح به منظور ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین نوروزی و مقابله با بحران احتمالی در آماده‌باش کامل قرار دارند و مرخصی کلیه شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو آن شورا تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

انتهای پیام/