سرویس: غیر تولیدی 12:31 - پنجشنبه 08 فروردین 1398

فرماندار کاشان خبر داد

باغ فین کاشان در صدر بازدید گردشگران استان اصفهان

فرماندار ویژه کاشان گفت: مجموعه جهانی باغ فین کاشان با 125 هزار نفر بازدیدکننده در این مدت از نوروز در صدر اثرهای تاریخی استان اصفهان قرار گرفت.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی در حاشیه بازدید از باغ تاریخی فین کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه جهانی باغ فین کاشان با 125 هزار نفر بازدیدکننده در این مدت از ایام نوروز در صدر اثرهای تاریخی استان اصفهان قرار گرفت.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: افزون بر 370 هزار نفر مسافر و گردشگر داخلی و خارجی در دور نخست تعطیلات نوروزی 1398 از اثرهای تاریخی این شهرستان دیدن کرده‌اند.

وی افزود: برای اسکان گردشگران نوروزی در این شهرستان افزون بر 110 باب مدرسه با ظرفیت پنج هزار نفر، پارک‌ها و 120 خانه، 40 حسینیه، 2 کمپ و 2 ورزشگاه با ظرفیت پذیرش در مجموع 100 هزار نفر برای شرایط نامساعد جوی پیش‌بینی شده بود.

مرتضایی در ادامه به فعالیت 18 گشت مشترک تعزیرات حکومتی، اتحادیه اصناف و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای نظارت بر اصناف و قیمت‌ها اشاره و تصریح کرد: افزون بر افزایش گشت‌های نامحسوس پلیس و تمهیدات امنیتی، 6 ایستگاه سلامت و امنیت نیز در کاشان راه‌اندازی شده است.

فرماندار ویژه کاشان عنوان کرد: با هماهنگی به عمل آمده در شورای مدیریت بحران شهرستان، تمامی عوامل دستگاه های اجرایی، مراکز امدادی و خدمات‌رسان و نیروهای مسلح به منظور ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین نوروزی و مقابله با بحران احتمالی در آماده‌باش کامل قرار دارند و مرخصی کلیه شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو آن شورا تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.