سرویس: غیر تولیدی 11:19 - پنجشنبه 08 فروردین 1398

مسؤول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان:

سپاه اصفهان مسؤول بازسازی 16 روستای استان گلستان شد

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به مأموریتی که به سپاه استان این استان واگذار شده است، گفت: بازسازی و خدمت‌رسانی به 16 روستای سیل‌زده استان گلستان در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ احسان‌اله رضاپور در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت بازسازی هر چه سریعتر این روستاها اظهار داشت: بازسازی 16 واحد روستای شهرستان سیل زده آق قلا به استان اصفهان واگذار شده است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به مأموریتی که به سپاه استان اصفهان واگذار شده است، گفت: بازسازی و خدمت‌رسانی به 16 روستای تازه‌آباد، چین سیبلی، همت‌آباد، اقزبیر، سیدلر، میرزاعلی یلقی، سلاق یلقی، سقز یلقی، قانقرمه، اقدگش، علیا، قرنجیک پورامان، یلمه خندان، دلیجه، شور حیات، حاجی قره و یامپی در دستور کار ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان یکی از 7 استانی است که به‌ عنوان کمک‌کننده و معین استان گلستان در نظر گرفته شده‌ است، ادامه داد: تمام تلاش ما این است که در سریعترین زمان ممکن به شکل مناسب و با حداکثر توان وضعیت را مدیریت کنیم.

رضاپور با بیان اینکه با صدور فرمان مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح با تمام وجود اینجا ایستادند و هستند تا به فضل الهی شرایط را برای مردم بهتر از قبل کنیم، اظهار داشت: مردم نیز می توانند کمک‌های مورد نیاز از جمله پتو، خشکبار، آب معدنی، پلاستیک، بیل و پارو، پوشک و لوازم بهداشتی و… را از طریق تمامی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان به مردم این مناطق اهدا کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.