سرویس: اجتماعی 10:12 - پنجشنبه 08 فروردین 1398

آیت‌الله ناصری:

ارزش هیچ چیز بالاتر از خدمت به مردم نیست

رئیس حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) اصفهان تأکید کرد: باید انجام فعالیت‌ها بر محور رضایت الهی و رضایت امام زمان(عج) باشد و ارزش هیچ چیز بالاتر از خدمت به مردم نیست.

به گزارش اصفهان شرق؛  به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، آیت‌الله ناصری در دیدار نوروزی با عباس رضایی استاندار اصفهان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته، با ارائه رهنمودهایی به مدیریت استان و مدیران، مبنی بر خدمت بیشتر به مردم تأکید و اظهار داشت: مسؤولان باید بدانند که همه اعمال، رفتار و تصمیمات ما در پرونده اعمالمان نزد خدا باقی خواهد ماند و در این راستا توجه هرچه بیشتر به مستضعفان و خدمت به مردم ضروری است.

رئیس حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) اصفهان تأکید کرد: باید انجام فعالیت‌ها بر محور رضایت الهی و رضایت امام زمان(عج)، باشد و ارزش هیچ چیز بالاتر از خدمت به مردم نیست.

استاندار اصفهان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و گزارش بارندگی‌های چند روز اخیر، اظهار داشت: با تفضل خداوند، تاکنون بارش‌های مطلوبی را در استان شاهد بودیم.

رضایی با اشاره به خشک‌سالی‌های اخیر، اظهار داشت: با توجه به سطح بارش‌ها و مدیریت صورت گرفته در روزهای اخیر، خوشبختانه مشکل خاصی در استان صورت نگرفت و امیدواریم که با این بارش‌ها سالی با دغدغه کمتر در خصوص تأمین آب آشامیدنی را در سطح استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.