سرویس: غیر تولیدی 09:12 - پنجشنبه 08 فروردین 1398

مدیرعامل هلال‌احمر اصفهان خبر داد

ارسال کمک‌های امدادی اصفهان برای 4 استان سیل‌زده

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: محموله کمک‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به استان‌های گلستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان ارسال شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، محسن مؤمنی با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی اصفهان به استان‌های سل‌زده اظهار کرد: هم‌زمان با اعلام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به مردم سیل‌زده استان‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر، 2000 تخته موکت به استان گلستان و 1800 تخته موکت به استان خوزستان ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: همچنین محموله 350 بسته غذایی یک‌ماهه و 200 بسته غذایی 72 ساعته به استان خوزستان و 350 بسته غذایی به استان‌های چهارمحال و بختیاری و لرستان ارسال گشد.

وی افزود: تمامی تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای پاسخگویی به هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب‌دیدگان در پایگاه‌های استان مستقر شده‌اند.

مؤمنی همچنین با تشریح امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه‌دیدگان سیل و آب‌گرفتگی ناشی از بارش‌های اخیر که در اکثر نقاط استان اصفهان نیز رخ داده است، اظهار داشت: بر اثر این حوادث برخی از نقاط شهرهای شهرضا، سمیرم، دهاقان، تیران و کرون، شاهین‌شهر و کوهپایه اصفهان دچار سیلاب و آب‌گرفتگی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افزود: در این حوادث جمعیت هلال‌احمر استان با استفاده از توان و ظرفیت 148 نجات‌گر و امدادگر و به کارگیری 48 دستگاه خودرو کمک دار، 102 دستگاه کف‌کش و موتورپمپ و 16 دستگاه آمبولانس اقدام به امدادرسانی به آسیب‌دیدگان کرده و در همین راستا تعداد 318 مسافر در راه مانده توسط عوامل امدادی این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران در 42 پایگاه امداد و نجات بین‌شهری و مراکز شعب به صورت شبانه‌روزی مستقر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در پایان از آحاد مردم خواست در صورت نیاز امدادی با شماره تلفن ندای امداد 112 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.