سرویس: غیر تولیدی 09:11 - چهارشنبه 07 فروردین 1398

آیت‌الله مظاهری:

تلاش شبانه‌روزی رسالت خطیر مسؤولان و خدمتگزاران ملت است

زعیم حوزه علمیه اصفهان گفت: کار، تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی رسالت خطیر مسؤولان و خدمتگزاران ملت است.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار نوروزی با آیت‌الله مظاهری با تبریک حلول سال جدید و تشکر از ارشادات و حمایت‌های همیشگی آیت‌الله مظاهری، گزارشی از وضعیت استان و برنامه‌های پیش‌رو و نیز گزارشی از خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی و فعالیت‌های مربوط به رصد و پیش‌بینی حوادث غیرمترقبه در استان ارائه کرد.

آیت‌الله حسین مظاهری نیز در این دیدار با تبریک حلول سال نو و ضمن اظهار تأسف و تأثر از جان باختن تعدادی از هم‌وطنان و سایر خسارت‌ها در جریان حوادث سیل در برخی از استان‌های کشور و آرزوی صبر و سلامت برای بازماندگان آنان، سال جدید را با توجه به مسائل و مشکلات جاری، صحنه آزمایش مسؤولان و خدمتگزاران مردم دانست و تأکید کرد: اگر سه عنصر اتحاد، کار، جلب رضایت مردم سرلوحه عمل کارگزاران کشور قرار گیرد، بی‌شک بخش عمده مشکلات و معضلات پیش رو برطرف خواهد شد.

زعیم حوزه علمیه اصفهان اختلاف و ناهماهنگی‌ها میان برخی مسؤولان را یکی از زمینه‌ها و دلایل اصلی مشکلات کشور دانست و خاطرنشان کرد: وحدت، برادری و همدلی، مهم‌ترین وظیفه‌ای است که امروز اسلام، انقلاب و مردم بزرگوار از همه مسؤولان و متصدیان امور، مطالبه می‌کنند.

وی، کار، تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی را رسالت خطیر مسؤولان و خدمتگزاران ملت دانست و افزود: همه مشکلات بزرگ در مقاطع حساس پس از انقلاب، با سعی و تلاش خالصانه و به لطف الهی پشت سر گذاشته شده و سختی‌ها و مرارت‌های امروز نیز مطمئناً با تلاش و مجاهدت مضاعف، مرتفع خواهد شد.

آیت‌الله مظاهری رجاء به عنایات خداوند و امید به آینده را موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای کار و خدمت به مردم دانست و تأکید کرد: همه مسؤولان و خدمتگزاران ملت در هر سمتی که هستند، جلب رضایت این مردم خوب و فهیم و صبور را وظیفه حتمی خود تلقی کنند و بدانند که فراهم آوردن رضایت و خشنودی مردم و اقناع آنان در مسائل مختلف و مطالبات گوناگون آنان، حتماً موجب رضای خداوند و حضرت بقیة‌الله‌الأعظم(ارواحنافداه) است.

زعیم حوزه علمیه اصفهان در پایان سخنان خود از تلاش‌ها و خدمات استاندار اصفهان و همکاران وی و همه مسؤولان در سال گذشته قدردانی کرده و توفیقات آنان را در خدمت خالصانه هرچه بیشتر به مردم در سال جدید مسألت کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.