سرویس: اخبار شهرستان 14:35 - سه شنبه 21 اسفند 1397

درمراسم اختتامیه لیگ فوتبال شهدای گمنام شهر حسن آباد؛

تیم جاوید جام قهرمانی را به خود اختصاص داد

مسابقات لیگ فوتبال شهدای گمنام شهر حسن آباد با همکاری اداره ورزش و جوانان و هئیت فوتبال جرقویه علیا با شرکت 8 تیم در شهر حسن آباد برگزار شد.

در حاشیه مراسم اختتامیه این بازی ها  رئیس اداره ورزش و جوانان در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق گفت: مسابقات لیگ فوتبال منطقه جرقویه علیا به یاد شهدای کمنام با حضور 8 تیم ( جاوید، یاران، سپاهان، شهید صادقی، پیروزی، پرسپولیس از شهر حسن آباد و تیم های فجر و وحدت از روستای دستجرد) برگزار شد.

مقداد جمشیدی در ادامه با اشاره به نتایج بدست آمده اظهار کرد: این مسابقات از مورخه 4/8/98 افتتاح شد و در روز جمعه 17/12/98 به پایان رسید این تیمه در هفت هفته با هم به رقابت پرداختندو در مجموع 28 بازی انجام گرفت و تیم جاوید با کسب 19 امتیاز به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات معرفی شد.

وی در ادامه افزود: تیم جاوید در مجموع 16 گل به تیم های رقیب زد و این تیم بعنوان بهترین خط حمله و با دریافت 2 گل به عنوان بهترین خط دفاعی این دوره از مسابقات معرفی  شد.

در ضمن   فینال این دوره دو تیم جاوید و پرسپولیس با به رقابت پرداختند که در نهایت تیم جاوید با نتیجه 3 بر 0 تیم پرسپولیس را شکست داد.در این دوره از مسابقات اقای حمید رضا کرمی از تیم شهید صادقی  بهترین بازی کن اخلاق و اقای محمد مهدی جمشیدی از تیم جاوید بعنوان پدیده مسابقات معرفی شدند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.