اصفهان شرق

شرق اصفهان جزء اولویت های مرکز بهداشت شماره یک اصفهان/ کارگاه غیرمجاز فرآوری گوشت در شرق اصفهان شناسایی و پلمپ شد

کدخبر: 181110
1397/12/16 در ساعت 00:20

حمید ترک زاده در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه منطقه شرق اصفهان در اولویت برنامه های مرکز بهداشت شماره یک اصفهان است، اظهار کرد: به دلیل مشکلات متعددی که در منطقه شرق اصفهان وجود دارد و با توجه به محرومیت هایی که در این سال ها در این منطقه شاهد بودیم، تلاش حداکثری در رابطه با مرتفع کردن مشکلات این بخش خواهیم داشت.

رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان با بیان اینکه در کلیه مراکز شرق اصفهان، کارشناس بهداشت محیط داریم، افزود: نظارت بهداشتی در شرق اصفهان نسبت به گذشته شدت گرفته و در این رابطه کارشناس بهداشت محیط در کوهپایه و هرند جذب شد.

وی تصریح کرد: برخی افراد از محرومیت مردم سوء استفاده می کنند و نسبت به توزیع مواد ارزان قیمت و بی کیفیت اقدام کرده اند که در این رابطه مرکز بهداشت با کمک اداره اطلاعات نیروی انتظامی و سازمان دامپزشکی اصفهان، برخورد محکمی با آنها خواهد کرد.

ترک زاده از پلمپ کارگاه غیر مجاز فراوری گوشت در شرق اصفهان خبر داد و گفت: با تیزبینی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان و با همکاری اداره اطلاعات نیروی انتظامی و سازمان دامپزشکی، یک کارگاه غیرمجاز فرآوری گوشت در  شرق اصفهان شناسایی و پلمپ شد تا بررسی کافی در این خصوص انجام گیرد.

وی ادامه داد: در این کارگاه مقدار ۲۷۸ کیلوگرم انواع گوشت سفید و قرمز غیر قابل مصرف توقیف شد.

رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان از پلمپ کارگاه تولید فلافل غیر بهداشتی در شرق اصفهان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی سلامت آحاد جامعه را تحت خطر قرار داده و در این خصوص شهروندان می توانند نقش خوبی در شناسایی عاملان توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی و ناسالم داشته باشند.

وی از عموم مردم درخواست کرد در راستای کمک به تأمین و حفظ سلامت خود و جامعه، در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تلفن شبانه روزی ۱۹۰ اطلاع داده تا کارشناسان بهداشت محیط در اسرع وقت موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/