سرویس: اخبار شهرستان 19:16 - دوشنبه 13 اسفند 1397

مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان در ورزنه:

تقویت سیل بندهای بخش بن رود با اعتبار سه میلیارد ریال/ لایروبی زاینده رود برای جلوگیری از شیوع بیماری سالک، امری ضروریست

مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان گفت: به منظور پیشگیری از بیماری های واگیر دار و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری سالک، لایروبی رودخانه با اعتبار از پیش تعیین شده اجرایی شد.

به گزارش اصفهان شرق، امروز منصور شیشه فروش مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان از پروژه های لایروبی رودخانه زاینده رود و طرح تقویب سیل بندها در شهر ورزنه بازدید کرد.

مدیر کل ستاد بحران اصفهان با حضور در شهر ورزنه به تشریح این پروژه ها پرداخت و بیان کرد: به منظور پیشگیری از بیماری های واگیر دار و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری سالک، لایروبی رودخانه با اعتبار از پیش تعیین شده اجرایی شد.

شیشه فروش افزود: نزدیک به 3 هزار و 500 سرویس نخاله و لجن با هماهنگی محیط زیست از بستر رودخانه در حریم شهر ورزنه خارج شده است و در مرحله دوم نیز با هماهنگی های صورت گرفته با مرکز بهداشت مقرر شد تا محلول پاشی در بستر شهر ورزنه انجام پذیرد.

وی در ادامه بازدید از شهر ورزنه به حاشیه شهر و مناطق سیل خیز رفته و از تقویت سیل بند ها در اطراف شهر با اعتبار سه میلیارد ریال خبر داد که طرح عملیاتی آن به عهده شهرداری ورزنه خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.