سرویس: اخبار شهرستان 18:14 - دوشنبه 13 اسفند 1397

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

پنج پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی در جرقویه سفلی کلنگ زنی و به بهره برداری رسید

چهار پروژه عمرانی و یک طرح اشتغال زایی در بخش جرقویه سفلی از توابع شرق اصفهان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش اصفهان شرق، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان بهره برداری و کلنگ یک پروژه اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به زمین زده شد.

افتتاح اداره گاز شهر نصرآباد با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان، کلنگ زنی کارخانه تولید پلی استیر غیر اشباع آذر برزین واقع در شهرک صنعتی جرقویه (سه راهی محمدآباد) با سرمایه 10 میلیارد تومانی بخش خصوصی، افتتاح بلوار روستای مزرعه عرب به طول 750 متر، افتتاح مخزن آب ۲۰۰۰متر مکعبی ذخیره آب شهر نیک آباد و افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهر نیک آباد؛ از جمله پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

بخشدار جرقویه سفلی در این مراسم گفت: مسئولان طی این مدت نگاه ویژه ای در زمینه اعتبار دهی به برخی پروژه ها در منطقه جرقویه سفلی داشته اند که از آن جمله می توان به تکمیل اداره گاز نصرآباد با اعتبار اداره گاز، اشاره کرد.

حسن جعفری هرندی با اشاره به اینکه ورود بخش خصوصی به بخش عمرانی می تواند گره بزرگی در زمینه اشتغالزایی باز کند، تصریح کرد: بیکاری یکی از عمده مشکلات بخش های محروم شرق اصفهان است و در این رابطه ایجاد طرح هایی نظیر کارخانه پلی استیر غیر اشباع در جرقویه، می تواند کمک قابل توجهی به ارتقاء اشتغالزایی در بین جوانان این منطقه داشته باشد.

وی با توجه به مشکلات پیرامون قطعی آب شهری، افزود: پیش از این یک مخزن به ظرفیت 1 هزار متر مکعب در نیک اباد وجود داشت که در صورت قطعی آب شهر اصفهان، فقط به میزان دو ساعت، آب را برای ساکنین شهر نیک آباد و روستاهای بالادستی ذخیره می کرد ولی با افتتاح مخزن 2هزار متر مکعبی، تا حدود قابل توجهی مشکل مرتفع شد.

بخشدار هزینه ساخت این مخزن را از اعتبارات تملک دارایی شهرستان و 50 درصد دیگر را از اعتبارات اداره آب شهرستان، ذکر کرد.

انتهای پیام/ اکرم سعادت

 

 

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.