سرویس: غیر تولیدی 13:33 - جمعه 10 اسفند 1397

نماینده ولی‌فقیه در استان:

۱۱ درصد جمعیت قرآنی کشور اصفهانی هستند/ برگزاری مسابقات قرآن کار بسیار عظیمی است

نماینده ولی‌فقیه در اصفهان گفت: ۱۱ درصد جمعیت قرآنی کشور اصفهانی هستند؛ امیدواریم همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند، حداقل باید ۱۰ میلیون از جمعیت کشور حافظ قرآن باشند و باید با تلاش به این نقطه برسیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در گفت‌وگو باصاحب نیوز با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن کار بسیار عظیمی است، اظهار کرد: ۱۰ بخش متفاوت حفظ قرآن کریم در آزمون وجود دارد و بیش از ۲۰ هزار نفر از استان اصفهان در این آزمون حضور دارند که بیشترین شرکت‌کنندگان خواهران هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان گفت: ۱۱ درصد جمعیت قرآنی کشور اصفهانی هستند و این استان مانند عرصه‌های مهم همچون جنگ تحمیلی بیشترین شهید را دارد.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی این کار عظیم در شهرهای مختلف کشور شروع‌ شده است و خوشحال هستیم که این جلسات با حضور پرشور برادران و خواهران برگزار می‌شود.

امام‌ جمعه اصفهان تصریح کرد: امیدواریم همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند، حداقل باید ۱۰ میلیون از جمعیت کشور حافظ قرآن باشند و باید با تلاش به این نقطه برسیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.