سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:15 - جمعه 10 اسفند 1397

فرمانده نیروی انتظامی:

حاج حسین خرازی نمونه بارزی از یک «انسان کامل» بود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: فرمانده رشید و دلاور لشکر امام حسین(ع)، شهید حاج حسین خرازی که نمونه بارزی از یک انسان کامل و مسلمان است، زبان زد همه فرماندهان در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش اصفهان شرق؛  سردار حسین اشتری در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین خرازی در گلستان شهدای اصفهان بیان کرد: فرماندهی حاج حسین خرازی استثنایی بود و ایشان ابعاد مختلف یک فرمانده را داشت و از فرماندهانی بود که شجاعت و افتخار کشور ما بودند.

فرمانده نیروی اننظامی ادامه داد: اگر بخواهیم امروز الگویی برای جوانان خود ترسیم کنیم باید بگوییم بهترین الگو شهید خرازی‌ها، کاظمی‌ها و ردانی‌پورها هستند، نه افرادی که متأسفانه برای جوانان ما و بخشی از جامعه ما الگو می‌شوند.

وی ضمن اشاره به این که امروزه امنیت کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، خاطر نشان کرد:  نسل بعد دفاع مقدس و چند نسل بعد از آن که نه امام راحل و نه دفاع مقدس را دیدند در راه آن‌ها به شهادت رسیدند، اغلب مدافعان حرم از نسل دوم و سوم بودند که رفتند و دفاع کردند تا ناامنی به داخل کشور نیاید.

اشتری همچنین خاطر نشان کرد: فرمانده رشید و دلاور لشکر، شهید حاج حسین خرازی که نمونه بارزی از یک انسان کامل و مسلمان است، زبان زد همه فرماندهان در دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده نیروی انتظامی با یاد و خاطره شهدای دلاور استان اصفهان تصریح کرد:  استان اصفهان 23 هزار شهید، 50 هزار جانباز و حدود 3 هزار و 500 آزاده دلاور را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده و شهدای بزرگوار استان اصفهان در یگان‌های رزم لشکر مقدس 14 امام حسین(ع) و لشکر 8 نجف اشرف بیشترین نقش را در دفاع مقدس داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در گلستان شهدای اصفهان با اشاره به این که دشمنان بارها گفته بودند که انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را نخواهند دید، اظهار کرد: آن ها با این که تهدیدات و فشارهای فراوانی انجام دادند، نتوانستند کاری از پیش ببرند و امسال پر شور و زیبا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شاهد بودیم.

سرتیپ اشتری حماسه های مردم اصفهان ادامه دار خواند و گفت: تنها چند روز پس از حماسه 22 بهمن، مردم اصفهان در مراسم تشییع شهدای سیستان، این کار را ادامه دادند.

فرمانده نیروی انتظامی در همین رابطه تصریح کرد: رهبری در فرمایشاتشان بعد از حادثه تروریستی اخیر فرمودند: «درود خدا بر مردم اصفهان، درود خدا بر شهدا و درود خدا بر مردان نظامی جمهوری اسلامی»، تشیع شهدای اخیر یک حرکت بسیار هوشمندانه بود که مردم انجام دادند و امنیت امروز ما مدیون همین شهدا و هدایت‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و ایثارگری نیروهای نظامی ماست.

این فرمانده انتظامی در صحبت های خود از گام دوم انقلاب سخن به میان آورد و ابراز داشت: رهبر انقلاب در این بیانیه به هفت موضوع اشاره کرده‌اند که نخست علم و پژوهش است، باید گفت هر کجا ما پیروز شده‌ایم بر اساس علم و پژوهش بوده، معنویت اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن از دیگر موارد است که البته بسیاری این مرزبندی با دشمن را ندارند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه پیروی از ولایت فقیه در  عبور از مشکلات کشور راهگشاست، تاکید کرد: شهدای ما پیرو ولی فقیه زمان خود بودند و به نوعی مدافعان حریم ولایت بودند و امروز وظیفه ماست که در این راه گام برداریم.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان تصریح کرد: لشکرهای امام حسین(ع) و نجف اشرف بیشترین نقش را در دفاع مقدس داشتند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.