سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 16:53 - چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393

فعالیت های دهیاری کمال آباد

آزاد سازی معابر و اجرای طرح هادی در روستای کمال آباد

دهیاری ها نقش اصلی در زیبا سازی معابر ایفا می کنند و آنچه در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است تبادل و همفکری در این مسیر است.

رضا محمدی دهیار روستای کمال آباد جرقویه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه علیا با توجه به مهم خواندن روز شورا و تبادلات بالا در بین اعضا اظهار داشت: مشورت و مشاوره کردن باعث تبادل افکار شده و می تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید و اجرای پروژه ها در سطح شهر ها و روستاها بدون مشارکت مردم قابل اجرا نخواهد بود.

محمدی در ادامه به فعالیت های انجام شده در روستای کمال آباد توسط دهیاری و اعضای شورای اسلامی اشاره و گفت: مشکل اصلی در روستاها بحث زیبا سازی و آزاد سازی معابر می باشد که دهیاری در همین راستا با همکاری و مشارکت مردم توانسته است در نقاط مختلف روستا بحث آزاد سازی و اجرای طرح هادی را اجرا کند که می توان از اجراییات صورت گرفته به موارد ذیل اشاره داشت:

خیابان گلزار، خیابان حضرت ابوالفضل(ع)، خیابان امام صادق(ع)، خیابان امام حسین(ع) که هزینه این طرح بالغ بر 160میلیون ریال بوده است و از اعتبارات دهیاری و کمک های مردمی هزینه شده است.

همچنین جهت آزاد سازی محوطه جنب حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) جهت ایجاد پارگینگ عمومی، هزینه ای بالغ بر 200 میلیون ریال نیاز است.

از دیگر فعالیت های دهیاری آسفالت معابر و کوچه ها، جمع آوری نخاله های ساختمانی و کاشت نهال در معابر و میادین اصلی، گلزار شهدا، کتابخانه امام محمد باقر(ع) با هزینه ای حدود 520 میلیون ریال می باشد.

Vater-Mark75875

وی به اجرای ساخت پل ورودی روستا نیز اشاره کرد و گفت:

پل ورودی روستا به علت عبور و مرور وسائل نقلیه سنگین طی چندین سال تخریب شده بود و این پل مسیر عبور آب جهت کشاورزی بوده که چندین بار این محل بعلت زیر سازی نامناسب نشست کرده و مانع عبور آب می شد که با تصویب شورا تصمیم گرفتیم این پروژه را اجرا کنیم.

محمدی در پایان از اهالی روستای کمال آباد خواست که با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود ما را در جهت ساختن روستایی آباد و زیبا یاری دهند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.