سرویس: غیر تولیدی 11:30 - چهارشنبه 08 اسفند 1397

نماینده اصفهان در مجلس:

استعفای وزرا برای قهرمان بیرون رفتن است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: درگیری و جنگ قدرت بین اعضای دولت نشان می‌دهد که این‌ها مدیر بحران نیستند و این حرکت به معنای پاک کردن صورت مسأله و قهرمان بیرون رفتن است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام احمد سالک اظهار کرد: در روز 22 بهمن و مراسم تشییع 27 شهید حادثه تروریستی اخیر مردم انقلابی با حضور خودشان با مسؤولان اتمام حجت کردند و رسالت مدیران کشور از این به بعد افزون بر گذشته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال که در چنین شرایطی چرا مجلس شورای اسلامی و مردم باید مال‌المصالحه جنگ قدرت اعضای دولت و رییس جمهور باشند، گفت: آقای آخوندی، آقای قاضی‌زاده هاشمی و آقای ظریف رفتند، آیا باید دیگران هم در نوبت باشند؟ آیا رفتن این وزرا پاک کردن صورت مسأله نیست؟ آیا پاسخگوی کارهایی که در این مدت کردند نیستند؟ مطمئنا باید پاسخ بدهند.

وی گفت: این وضعیت در حالی است که مردم فریادشان نسبت به گرانی، تورم، ضعف مدیریت و نظارت، کاهش قدرت خرید و ارزش پول ملی، معیشت و اشتغال بلند است.

سالک افزود: درگیری و جنگ قدرت بین اعضای دولت و اتفاقاتی که در جریان انتخاب استاندار افتاد نشان می‌دهد که این‌ها مدیر بحران نیستند و این حرکت به معنای پاک کردن صورت مسأله و قهرمان بیرون رفتن است.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: از طرفی شاهد هستیم که عده‌ای در مجلس تلاش تبلیغاتی وسیعی می‌کنند تا سفر پرافتخار بشار اسد را که مقام معظم رهبری فرمودند شما قهرمان جهان عرب شدید با چنین اقداماتی تحت‌الشعاع قرار بدهند و این جلسه را به حاشیه ببرند، ولی چنین نخواهد شد.

سالک با اشاره به نامه گام دوم مقام معظم رهبری تاکید کرد: امروز آمریکا، اسرائیل، انگلیس خبیث و مزدوران منطقه خلیج فارس بی‌تردید مأیوس‌تر از گذشته شده‌اند و شاهد پیروزی مردم فلسطین بر اسرائیل، سوریه بر داعش و جنگ‌های نیابتی آمریکا هستیم. این در شرایطی است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم امید زایدالوصفی در دل جوانان ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.