اصفهان شرق

بیانیه گام دوم، نقشه راه استمرار انقلاب اسلامی ایران است/ جوانان مخاطب اصلی سند راهبردی

کدخبر: 180886
1397/12/07 در ساعت 00:28

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به بیانیه اخیر رهبر انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: این بیانیه حکایت از 40 سال تجربه نظام جمهوری اسلامی ایران و در راس آن رهبر معظم انقلاب و از دیدگاه های ارزشمند ایشان متبلور می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: بیانیه اخیر رهبر انقلاب اسلامی برای گام دوم انقلاب اسلامی، نقطه عطف 40 سالگی نظام بوده و نقشه راه استمرار انقلاب اسلامی را بیان می کند زیرا انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب ها امروز بعثت خود را با اقتدار کامل دید و انشالله آینده بهتری با بررسی و اجرای دقیق این بیانیه در انتظار کشور است.

وی با اشاره به اینکه جوانان مخاطب اصلی این بیانیه هستند، گفت: این بیانیه همه مردم را در برمی گیرد ولی جوانان به دلیل اینکه آینده نظام را در برگرفته و امید و نشاط بیشتری در همه زمینه ها از این قشر شاهد هستیم، مخاطبان اصلی در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

فولادگر متذکر شد: ابعاد مختلفی از قبیل مسائل فرهنگی، اعتقادی، مالی و مدیریتی و همچنین راه های شناخت وضعیت موجود و آینده در این بیانیه آمده است و می طلبد با نگاه اجرایی و با دقت به ابعاد این بیانیه بپردازیم.

وی با بیان اینکه حمایت لفظی از بیانیه در کم ترین سطح بوده و باید خط مشی اجرایی کاملی را به کار گیریم، تصریح کرد: نباید با یک سری حمایت های لفظی به تنهایی به دنبال تایید و تاکید بیانیه گام دوم انقلاب باشیم بلکه همه از قبیل دولت، مجلس، قوه قضاییه و محیط های دانشگاهی با راه اندازی کارگروه های عملیاتی و خط مشی صحیح باید به دنبال تحقق کامل مفاد بیانیه باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: برای محقق شدن کامل بیانیه گام دوم، باید هر بخش به صورت روش کار صحیح، آنچه از دستش برمی آید به کار گیرد و دستورالعمل ها و مصوبات اجرایی از این بیانیه منتشر و اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: فضای مطالبه گری برای اجرای دقیق بیانیه گام دوم باید در بین مردم شکل گیرد و مردم از مسئولان پیگیری کنند.

انتهای پیام/