سرویس: تولیدی 00:28 - سه شنبه 07 اسفند 1397

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس:

بیانیه گام دوم، نقشه راه استمرار انقلاب اسلامی ایران است/ جوانان مخاطب اصلی سند راهبردی

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: بیانیه اخیر رهبر انقلاب اسلامی برای گام دوم انقلاب اسلامی، نقطه عطف 40 سالگی نظام بوده و نقشه راه استمرار انقلاب اسلامی را بیان می کند.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به بیانیه اخیر رهبر انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: این بیانیه حکایت از 40 سال تجربه نظام جمهوری اسلامی ایران و در راس آن رهبر معظم انقلاب و از دیدگاه های ارزشمند ایشان متبلور می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: بیانیه اخیر رهبر انقلاب اسلامی برای گام دوم انقلاب اسلامی، نقطه عطف 40 سالگی نظام بوده و نقشه راه استمرار انقلاب اسلامی را بیان می کند زیرا انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب ها امروز بعثت خود را با اقتدار کامل دید و انشالله آینده بهتری با بررسی و اجرای دقیق این بیانیه در انتظار کشور است.

وی با اشاره به اینکه جوانان مخاطب اصلی این بیانیه هستند، گفت: این بیانیه همه مردم را در برمی گیرد ولی جوانان به دلیل اینکه آینده نظام را در برگرفته و امید و نشاط بیشتری در همه زمینه ها از این قشر شاهد هستیم، مخاطبان اصلی در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

فولادگر متذکر شد: ابعاد مختلفی از قبیل مسائل فرهنگی، اعتقادی، مالی و مدیریتی و همچنین راه های شناخت وضعیت موجود و آینده در این بیانیه آمده است و می طلبد با نگاه اجرایی و با دقت به ابعاد این بیانیه بپردازیم.

وی با بیان اینکه حمایت لفظی از بیانیه در کم ترین سطح بوده و باید خط مشی اجرایی کاملی را به کار گیریم، تصریح کرد: نباید با یک سری حمایت های لفظی به تنهایی به دنبال تایید و تاکید بیانیه گام دوم انقلاب باشیم بلکه همه از قبیل دولت، مجلس، قوه قضاییه و محیط های دانشگاهی با راه اندازی کارگروه های عملیاتی و خط مشی صحیح باید به دنبال تحقق کامل مفاد بیانیه باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: برای محقق شدن کامل بیانیه گام دوم، باید هر بخش به صورت روش کار صحیح، آنچه از دستش برمی آید به کار گیرد و دستورالعمل ها و مصوبات اجرایی از این بیانیه منتشر و اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: فضای مطالبه گری برای اجرای دقیق بیانیه گام دوم باید در بین مردم شکل گیرد و مردم از مسئولان پیگیری کنند.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.