سرویس: غیر تولیدی 08:30 - سه شنبه 07 اسفند 1397

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان خبرداد؛

آماده سازی ۳۵۰ هزار ظرفیت اقامتی و ۷۰۰ جاذبه قابل بازدید در اصفهان برای مسافران نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: ۳۵۰ هزار ظرفیت اقامتی و ۷۰۰ جاذبه قابل بازدید در استان اصفهان برای مسافران نوروزی آماده‌شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ فریدون اللهیاری در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به آمادگی استان اصفهان برای پذیرایی از مسافران نوروزی، اظهار کرد: حدود 350 هزار ظرفیت اقامتی برای نوروز پیش‌بینی کرده‌ایم که بخش مهمی از آن تجهیزات اقامتی مجاز استان مانند هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، مناطق نمونه گردشگری و مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: بخش مهمی از ظرفیت اقامتی اصفهان ظرفیت مدارس است که 13 هزار کلاس و زائرسراهای بقاع متبرکه سطح استان برای نوروز امسال پیش‌بینی‌شده و منازل استیجاری شهرداری و مشاورین املاک نیز برای پذیرایی آماده‌شده است.

وی افزود: ظرفیت‌های دیگری را برای افزایش مسافران پیش‌بینی کرده‌ایم و اصفهان آمادگی کامل پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد.

اللهیاری بابیان اینکه ازنظر اقامت و پیش‌بینی‌ها لازم برای حضور مسافران در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: 700 جاذبه قابل بازدید در استان اصفهان برای مسافران نوروزی آماده‌شده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.