سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:12 - سه شنبه 07 اسفند 1397

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان:

روزی دنبال محاصره ما بودند و امروز رژیم صهیونیستی را محاصره کرده‌ایم

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور گفت: در حالی که می‌خواستند کشور ما را محاصره کنند، امروز ما رژیم صهیونیستی را محاصره کردیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان با اشاره به تشییع با شکوه شهیدان حادثه تروریستی اظهار کرد: ملت و مردم ما پای انقلاب ایستاده‌اند و شاید برای خیلی‌ها باورکردنی نبود که با وضع اقتصادی که در جامعه است و گرانی موجود، مردم در 22 بهمن این‌طور شرکت می‌کنند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: خوشحالیم که برای مردم ما این نکته روشن شده است که حساب انقلاب و اسلام غیر از افراد است؛ دولتی می‌آید و می‌رود و افرادی می‌آیند و می‌روند که این‌ها نه انقلاب و اسلام است.

وی افزود: این‌ها کارگزاری هستند که ممکن است اشتباه کنند و ممکن است حتی عمداً هم کار خلاف انجام دهند اما ربطی با انقلاب و اسلام ندارند؛ همان‌طوری که در صدر اسلام هم بسیار کارهای خلاف می‌شد که به پای پیامبر نمی‌گذاشتند.

طباطبایی‌نژاد گفت: این یک فرهنگ بسیار جالبی است که در بین مردم ما پیدا شده و شعور دینی بالا رفته است و این طور نیست که اگر کسی کار غلطی بکند با اسلام قهر بکنند؛ این روحیه به کوری چشم دشمنان به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در ادامه گفت: مردم سختی‌ها و بی‌عدالتی‌ها و بی‌تدبیری‌ها را تحمل می‌کنند اما پای اسلام و انقلاب و امام و رهبری نمی‌گذارند و این موضوع مهم است و همین رمز حضور مردم علی‌رغم مشکلاتی است که دارند و همین‌طور هم باید باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری، افزود: قطار انقلاب ما روی ریل خود به پیش می‌رود و از اول انقلاب تا کنون از ریل خودش بیرون نیامده است و همان اسلام، آزادی و استقلال و سرپرستی ولی‌فقیه و مبارزه با دشمن و استکبار که ستون‌های انقلاب ما است سر جای خود باقی‌مانده و ذره‌ای هم تغییر پیدا نکرده است.

وی بیان کرد: اعتقاد دارم در هیچ کاری بعد از انقلاب کوتاه نیامدیم و در همه زمینه‌ها رشد کردیم و جلو رفته‌ایم و در همه زمینه‌ها علی‌رغم تمام تحریم‌ها و سختی‌ها پیشرفت داشته‌ایم.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به تعبیر آیت‌الله جوادی آملی که مبارزه ما جنگ جهانی سومی است که در یک طرف کشور ما و در طرف دیگر همه دنیا است، افزود: اینکه در چهل سال یک جنگ جهانی داشته باشیم اما بتوانیم پیشرفت کنیم بسیار مهم است.

امام جمعه اصفهان اظهار کرد: همه پیامبران و ائمه شکست و پیروزی‌شان به خاطر مردم بوده است؛ اگر مردم وظیفه خود را نشناسند و دین خود را حمایت نکنند اگر رهبر امیرالمؤمنین هم باشد خانه‌نشین می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان در ادامه گفت: آن کسی که می‌تواند انقلاب را پیش ببرد مردم است و در روایت داریم امام زمان وقتی ظهور می‌کند که قبل از ظهور عقل مردم رشد کرده باشد.

وی با اشاره به مشکلات حال حاضر کشور، تصریح کرد: سختی‌هایی که اکنون وجود دارد سه دلیل دارد؛ دشمن، بی‌تدبیری‌های مسؤولان و خود مردم از دلایل این سختی‌ها هستند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به نقش برخی مردم در سختی‌ها، افزود: نباید شایعه پذیر باشیم و حرف بدون تحقیق را قبول کنیم؛ اگر محکم بایستیم و تقوا داشته باشیم کسی نمی‌تواند به ما ضربه بزند؛ دنیای کفر هیچ غلطی نمی‌تواند بکند به شرط اینکه مقاوم باشیم.

امام جمعه اصفهان گفت: علی‌رغم سختی‌ها خدا را شاکریم که در همه زمینه‌ها پیشرفت کرده‌ایم؛ در زمان جنگ تحمیلی حتی یک ساچمه و گلوله ار پی چی هم نداشتیم اما اکنون موشکی‌هایی درست کرده‌ایم که دنیای غرب به وحشت افتاده است.

وی افزود: ما امروز فن انرژی هسته‌ای را یاد گرفته‌ایم و در دنیا جزو سه یا چهار کشوری هستیم که فن را از خود دارد و هر زمان که بخواهیم 20 درصد غنی‌سازی را انجام می‌دهیم و در زمینه‌های دیگر هم پیشرفت‌ها قابل‌توجه است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به پیشرفت‌های که در ساخت جاده و اتوبان شکل گرفته است، اظهار کرد: یاد دارم در دوره سوم مجلس می‌گفتیم اگر 16 هزار مگاوات برق داشته باشیم وضع خوبی داریم؛ اکنون بالای 70 هزار مگاوات برق داریم و به کشورهای اطراف هم می‌فروشیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به پیشرفت‌ها در زمینه‌های دیگر، افزود: به حمدلله از وضعیت خوبی برخورداریم به شرط اینکه خود را نبازیم که حالا چه خواهد شد و خدایی که در طبس شن را مأمور می‌کند که باعث به هم خوردن چندین هلکوپتر شود؛ به همین خدا ایمان داریم و نمی‌گذارد دشمن ضربه بزند.

وی با بیان اینکه خود دشمن نعمت است، اذعان کرد: امام فرمودند اگر ده، پانزده سال تحریم را ادامه بدهند خیلی خوب است چراکه ما خودمان را باور می‌کنیم و خودکفا در همه زمینه‌ها می‌شویم که الحمدالله در خیلی از زمینه‌ها خود کفا شدیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به پیشرفت‌های نظامی، گفت: در حالی که می‌خواستند کشور ما را محاصره کنند، ما رژیم صهیونیستی را محاصره کردیم؛ سوریه و لبنان را در کنار آنها داریم و زیر سر آن‌ها موشک را کار گذاشته‌ایم که دستاورد بسیار مهمی است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.