سرویس: غیر تولیدی 08:32 - یکشنبه 05 اسفند 1397

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد:

۵۰۰ هزار پاکت نیکوکاری در مدارس اصفهان توزیع می‌شود/ «عیدی برای همه» شعار جشن نیکوکاری امسال

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: ۵۰۰ هزار پاکت نیکوکاری در مدارس استان اصفهان توزیع و جشن نیکوکاری امسال از پانزدهم اسفندماه با جمع‌آوری این پاکت‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدرضا متین پور بابیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» در روزهای 15، 16 و 17 اسفند هم‌زمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: از هفته نخست اسفندماه، ۵۰۰ هزار پاکت نیکوکاری در میان دانش آموزان مدارس سراسر استان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: رویداد جشن نیکوکاری در روز 15 اسفند با به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری و جمع‌آوری پاکت‌های توزیع‌شده، آغاز می‌شود و اولین چراغ خیر و احسان در این رویداد بزرگ را دانش آموزان اصفهانی روشن خواهند کرد.

وی افزود: جشن نیکوکاری، 16 اسفندماه با برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر استان ادامه می‌یابد و در سومین روز خود در میعادگاه‌های نماز جمعه، فرصتی برای گستردن چتر نیکوکاری بر سر نیازمندان فراهم خواهد کرد.

متین پور تأکید کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردم در این جشن محدود به این سه روز نیست و خیر اندیشان گران‌قدر اصفهانی می‌توانند تا انتهای اسفندماه کمک‌های خود به‌منظور رقم خوردن عید آبرومندانه‌ای برای همشهریان نیازمند خود را در اختیار این نهاد قرار دهند.

وی با اشاره به روش توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس، بیان کرد: مبالغ جمع‌آوری‌شده از دانش آموزان با همکاری مسئولان مدرسه در میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه با رعایت محرمانگی توزیع می‌شود و در مدارس برخوردار نیز با هماهنگی مسئولان مدرسه برای توزیع در میان دانش آموزان نیازمند سایر مدارس همان شهر در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان افزود: سامانه‌های الکترونیکی این نهاد نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و همشهریان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷*، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، مراجعه به تارنمای Isfahan.emdad.ir و استفاده از نرم‌افزارهای پرداخت در بستر تلفن همراه به‌آسانی در گسترش خیر و احسان با کمیته امداد اصفهان همکاری کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.