اصفهان شرق

نامه جوانان اصفهان به رهبر معظم انقلاب پیرامون گام دوم انقلاب/ اصفهانی ها این بار نیز در تحقق خواسته های رهبری پیشگام می شوند

کدخبر: 180804
1397/12/04 در ساعت 14:40

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: معتقدم بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری در حقیقت عصاره همه زحمات چهل سال گذشته که مملو از تجربیات، پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی برای چهل سال آینده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخاطب این بیانیه جوانان هستند، تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری 41 مورد نام جوانان به‌کاربرده شده است و مخاطب اصلی جوانان هستند و این موضوع را باید به آن دقت کرد.

وی افزود: از شش هزار و 100 کلمه بیانیه رهبری 41 مورد درباره جوانان صحبت شده است و این بدان معنی است که محور کسترش و پیشرفت و عدالت در 40 سال آینده جوان‌های نخبه و شرکت دانش‌بنیان و شخصیت‌های عزیزی هستند که دلسوزانه برای انقلاب اسلامی به میدان آمدند.

سالک عنوان کرد: ابعاد مختلف ارتقا در جمهوری اسلامی ایران را در بیانیه مقام معظم رهبری می‌بینید؛ ابعاد معنوی، مالی، پیشرفت‌ها و عدالت‌ها، مدیریت، کفر و ظلم‌ستیزی و راه‌های شناخت آن در این بیانیه وجود دارد.

احمد سالک گفت: ارزیابی من این است که جوان‌ها باید پای‌کار بیایند و من خبری که دارم جوانان پیشگام اصفهان نامه‌ای را در اختیار مقام معظم رهبری گذاشتند و بعداً کارگروه‌هایی هم راه خواهند انداخت و همچنان که اصفهانی‌ها همیشه پیشگام بودند امیدوارم در این مورد جوانان اصفهان پیشگام تحق خواسته‌های مقام معظم رهبری باشند.

انتهای پیام/