سرویس: غیر تولیدی 14:40 - شنبه 04 اسفند 1397

نماینده اصفهان:

نامه جوانان اصفهان به رهبر معظم انقلاب پیرامون گام دوم انقلاب/ اصفهانی ها این بار نیز در تحقق خواسته های رهبری پیشگام می شوند

نماینده اصفهان در مجلس گفت: من خبری که دارم جوانان پیشگام اصفهان نامه‌ای را در اختیار مقام معظم رهبری گذاشتند و بعداً کارگروه‌هایی هم راه خواهند انداخت و همچنان که اصفهانی‌ها همیشه پیشگام بودند امیدوارم در این مورد جوانان اصفهان پیشگام تحق خواسته‌های مقام معظم رهبری باشند.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: معتقدم بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری در حقیقت عصاره همه زحمات چهل سال گذشته که مملو از تجربیات، پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی برای چهل سال آینده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخاطب این بیانیه جوانان هستند، تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری 41 مورد نام جوانان به‌کاربرده شده است و مخاطب اصلی جوانان هستند و این موضوع را باید به آن دقت کرد.

وی افزود: از شش هزار و 100 کلمه بیانیه رهبری 41 مورد درباره جوانان صحبت شده است و این بدان معنی است که محور کسترش و پیشرفت و عدالت در 40 سال آینده جوان‌های نخبه و شرکت دانش‌بنیان و شخصیت‌های عزیزی هستند که دلسوزانه برای انقلاب اسلامی به میدان آمدند.

سالک عنوان کرد: ابعاد مختلف ارتقا در جمهوری اسلامی ایران را در بیانیه مقام معظم رهبری می‌بینید؛ ابعاد معنوی، مالی، پیشرفت‌ها و عدالت‌ها، مدیریت، کفر و ظلم‌ستیزی و راه‌های شناخت آن در این بیانیه وجود دارد.

احمد سالک گفت: ارزیابی من این است که جوان‌ها باید پای‌کار بیایند و من خبری که دارم جوانان پیشگام اصفهان نامه‌ای را در اختیار مقام معظم رهبری گذاشتند و بعداً کارگروه‌هایی هم راه خواهند انداخت و همچنان که اصفهانی‌ها همیشه پیشگام بودند امیدوارم در این مورد جوانان اصفهان پیشگام تحق خواسته‌های مقام معظم رهبری باشند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.