سرویس: غیر تولیدی 11:16 - شنبه 04 اسفند 1397

۳۰ هزار دانشجوی اصفهانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

رئیس بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: ۳۰ هزار دانشجوی اصفهانی در اسفند ماه امسال در قالب ۵ کاروان، راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدحسین کفعمی با اشاره به آغاز ثبت‌نام اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: در سال جاری سفر اردویی راهیان نور استان اصفهان با عنوان “منطقه غیرممنوعه” از پانزدهم اسفند آغاز و تا بیست و هشتم اسفند ادامه دارد.

وی افزود: دانشجویان داوطلب به حضور در این اردوها می‌توانند از اول اسفند تا هشتم اسفند ثبت‌نام کنند و از این اردوی معنوی، بهره‌مند شوند.

رئیس بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه برای این اردوها هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، گفت: نزدیک به 30 هزار دانشجوی اصفهانی در این اردوی معنوی با موضوعات فرهنگی شرکت داده می‌شوند.

وی ادامه داد: کیفیت برگزاری اردوهای راهیان نور امسال نسبت به سال گذشته بهتر شده، به طوری‌ که یک روز زمان اسکان در مناطق عملیاتی جنوب بیشتر و نیز برای اسکان، 3 منطقه در نظر گرفته شده تا دانشجویان بتوانند راحت‌تر از مناطق بازدید کنند.

کفعمی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با این کار می‌‌توانیم گام دوم انقلاب را که مقام معظم رهبری تاکید کردند تحلیل کرده و همچنین مسائلی که به بدنه دانشجو به عنوان نسل جوان و نقش آفرین برای آینده کشور مربوط است را در کنار الگوی دفاع مقدس تبیین کنیم و سفر خوبی را برای دانشجویان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه 5 کاروان از دانشجویان اصفهانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، اظهار داشت: 4 اعزام خواهران و یک اعزام برای برادران طبق برنامه زمان‌بندی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.