سرویس: جهادومقاومت 12:04 - پنجشنبه 02 اسفند 1397

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع):

سرکردگی آمریکا از برخی از کشورها برداشته شود یک‌هفته‌ای کارشان تمام است/ افرادی که دنبال تصویب FATF و CFT هستند جاده‌های مرزی را درست کنند

فرمانده مقدس لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: برای ایستادند روی پای خودمان ۳۰۰ هزار شهید از بهترین‌های کشور فدا کردیم امام افرادی به دنبال معاهدات بین‌المللی هستند و می‌خواهند دست و پای جمهوری اسلامی را ببندند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ محمد هاشمی پور در یادواره شهدای شهر زیباشهر از توابع شهرستان مبارکه بابیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون با خون شهدا آبیاری شده است، اظهار کرد: دنیای کفر و استکبار و کشورهایی همچون آمریکا، اسرائیل و انگلیس آل سعود پلید نمی‌خواهند بگذارند این درخت حیات داشته باشد به این دلیل که می‌دانند تفکر انقلاب اسلامی در حال گسترش در دنیا است.

فرمانده مقدس لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: تمام ستمگران به سرکردگی آمریکای جنایتکار بسیج شدند که این درخت تنومند را قطع کنند اما من و شما پاسدار و بسیجی و انقلابی باید از انقلاب اسلامی حفاظت کنیم؛ روزی کسی جرئت نمی‌کرد «مرگ بر آمریکا» بگوید اما اکنون در خود آمریکا با اعتراض به دولت پرچمشان را می‌سوزانند.

وی افزود: این حادثه اخیراً در منطقه زاهدان اتفاق افتاد توسط آمریکای جنایتکار و صهیونیست کثیف و با پول عربستان سعودی و امارات متحده عربی برنامه‌ریزی‌شده است؛ برخی از این کشورها مانند گاو شیرده‌اند هستند آمریکایی‌ها تا زمانی که آن‌ها شیردارند از آن‌ها می‌دوشند و بعدازآن مچاله‌شان می‌کنند به سطل زباله می‌اندازند.

سرهنگ هاشمی پور بابیان اینکه اگر سرکردگی آمریکا از برخی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برداشته شود عددی نیستند که بخواهند جلوی جمهوری اسلامی ایران بایستند، تصریح کرد: این کشورها یک‌هفته‌ای کارشان تمام است و با پول و خرید سلاح و تجهیزات می‌توانند کار را انجام دهند؛ این عملیات تروریستی را هم‌زمان با نشست ورشو رقم زدند.

وی اضافه کرد: لشکر 14 امام حسین (ع) حدود دو سال و چند ماه است مسئولیت تأمین امنیت یکی از پرخطرترین نوارهای مرزی که شامل ۱۱۰ کیلومتر مرز ایران با پاکستان است را عهده‌دار شده است.

فرمانده مقدس لشکر 14 امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: بچه‌های این لشکر برای مبارزه با گروهک‌های تروریستی، مواد مخدر، قاچاق کالا و … و تأمین امنیت به سیستان و بلوچستان سفر کردند و برای تعویض شیفت موردحمله تروریستی قرار می‌گیرند و شهید می‌شوند.

وی بابیان اینکه افرادی که دنبال تصویب FATF و CFT هستند بیایند جاده‌های مرزی را درست کنند، تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند تمام معاهدات بین‌المللی را امضا کنند و دست‌وبال جمهوری اسلامی را می ببندند باید بروند در مرزهای جمهوری اسلامی و وضعیت مرزها را ببینند.

سرهنگ هاشمی پور ادامه داد: تروریست‌ها به دنبال انجام حملات تروریستی در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودند اما موفق نبودند؛ میگوییم انتقام خون شهدای مظلوم خود را می‌گیرم اما مسئولی در این دولت می‌گویند که انتقام کار زشتی است.

وی با تأکید بر اینکه برای ایستادند روی پای خودمان ۳۰۰ هزار شهید از بهترین‌های کشور فدا کردیم، بیان کرد: افرادی به دنبال معاهدات بین‌المللی هستند و می‌خواهند دست و پای جمهوری اسلامی را ببندند؛ رهبر معظم انقلاب متعدد فریاد زدند که راه مقابله با استعمار مقاومت و جهاد است.

فرمانده مقدس لشکر 14 امام حسین (ع) با اشاره به آیه 120 سوره بقره، خاطرنشان کرد: خداوند تأکید می‌کند که هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد تا به‌طور کامل تسلیم خواسته آن‌ها شوی و از آیین آنان پیروی کنید، هدایت تنها هدایت الهی است و اگر از هوا و هوس‌های آن‌ها پیروی کنید پس از آنکه از آن‌ها پیروی کنی هیچ سرپرست و یاوری از طرف خداوند نخواهد بود.

وی اضافه کرد: یک حق و یک باطل داریم و هیچ موقع حق و با‌طل باهم مخلوط نمی‌شود؛ وصیت‌نامه‌های شهدا را بخوانید، اکثر شهدا سفارش به دفاع از نظام و انقلاب و امام و رهبری دارند.

سرهنگ هاشمی پور بیان کرد: عوامل تروریستی اخیر قطعاً به سزای عمل خود می‌رسند؛ روز گذشته عوامل این گروهک تروریستی در شهر سروان توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند و دنبال سرنخ‌های بعدی هستیم.

وی در پایان گفت: شهادت این جوانان روح تازه‌ای در انقلاب دمید و اگر می‌خواهیم بر روی پای خودمان بایستادیم باید مقاومت کنیم.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.