سرویس: غیر تولیدی 14:33 - چهارشنبه 01 اسفند 1397

اولین روزهای ماه پایانی سال؛

نمایشگاه لوازم خانگی در اصفهان برگزار می شود

بیست و دومین دوره نمایشگاه لوازم‌خانگی که از اول تا پنجم اسفندماه برپا خواهد بود، میزبان شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، مشهد و تبریز است

به گزارش اصفهان شرق؛ بیست و دومین دوره نمایشگاه لوازم‌خانگی که از اول تا پنجم اسفندماه برپا خواهد بود، میزبان شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، مشهد و تبریز است تا انواع لوازم‌خانگی برقی بزرگ و کوچک، خدمات پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش، انواع ظروف چینی و بلور و لوازم صوتی و تصویری را به نمایش عمومی بگذارند.

در نمایشگاه امسال 82 شرکت اقدام به نمایش و عرضه محصولات و خدمات خود خواهند کرد تا مردم و علاقه‌مندان به حوزه لوازم‌خانگی در روزهای پایانی سال فرصت بهتری برای آشنایی و انتخاب لوازم‌خانگی مورد نیاز خود در نوروز 98 داشته باشند.
در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی اصفهان سعی شده که تمامی فعالان و برندهای مطرح این حوزه حضور فعالی در نمایشگاه داشته باشند.

این نمایشگاه در 8500 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به بازدید از آن می‌توانند از ساعت 15 تا 23 روزهای یکم تا پنجم اسفندماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.