اصفهان شرق

راهبرد رهبرانقلاب حل مشکلات اقتصادی با تکیه بر نسل جوان است

کدخبر: 180610
1397/11/28 در ساعت 18:02

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی درباره بیانیه‌ای که مقام معظم رهبری اخیرا صادر کرده‌اند، اظهار داشت: با صدور این بیانیه، رهبر انقلاب درواقع مسئولیت‌های اصلی را از نسل اول و دوم انقلاب به نسل جوان انتقال دادند.

وی ادامه داد: البته معنای این مسئله آن نیست که دیگر نیروهای گذشته از میدان باید خارج شوند، بلکه مسئولیت‌های اصلی را باید نسل جوان بر عهده بگیرد و به ویژه باید از تجربیات نیروهای انقلابی گذشته کشور استفاده کنند و در حرکت‌های رو به جلوی خود، از تجربیات آنان بهره ببرند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن تصریح کرد: همواره جوانان نقش برجسته‌ای در تداوم منویات امام راحل و مقام معظم رهبری داشته‌اند و آنان بودند که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شدند و در شرایط فعلی هم برای حل مشکلات اقتصادی، نیازمند حرکت جهادی نیروهای جوان هستیم.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد: ما از لحاظ راهبردی هیچ مشکلی نداریم و مقام معظم رهبری سیاست‌های کلان نظام را در اختیار ما قرار داده‌اند و همه نیروهای انقلاب به ویژه جوانان باید آن سیاست‌ها را به طور ویژه مورد توجه قرار دهند و به آن عمل کنند تا موج جدیدی از امیدواری و شکوفایی اقتصادی را در کشور به وجود آورند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر بیانیه رهبر معظم انقلاب بر دشمنان تصریح کرد: این پیام به خوبی به دشمنان ما نشان داد که ما مرعوب فضاسازی‌ها و تلاش‌های آنان برای شکست نظام جمهوری اسلامی نمی‌شویم و هر چقدر آنان در این‌باره هدف‌گذاری کنند، قطعاً به بن‌بست خواهند خورد و همان‌گونه که انقلاب را به چهل‌سالگی رساندیم، آن را حفظ خواهیم کرد.