سرویس: غیر تولیدی 18:02 - یکشنبه 28 بهمن 1397

حاجی‌دلیگانی:

راهبرد رهبرانقلاب حل مشکلات اقتصادی با تکیه بر نسل جوان است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: راهبرد رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، حل مشکلات اقتصادی با تکیه بر حرکت جهادی نیروهای جوان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی درباره بیانیه‌ای که مقام معظم رهبری اخیرا صادر کرده‌اند، اظهار داشت: با صدور این بیانیه، رهبر انقلاب درواقع مسئولیت‌های اصلی را از نسل اول و دوم انقلاب به نسل جوان انتقال دادند.

وی ادامه داد: البته معنای این مسئله آن نیست که دیگر نیروهای گذشته از میدان باید خارج شوند، بلکه مسئولیت‌های اصلی را باید نسل جوان بر عهده بگیرد و به ویژه باید از تجربیات نیروهای انقلابی گذشته کشور استفاده کنند و در حرکت‌های رو به جلوی خود، از تجربیات آنان بهره ببرند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن تصریح کرد: همواره جوانان نقش برجسته‌ای در تداوم منویات امام راحل و مقام معظم رهبری داشته‌اند و آنان بودند که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شدند و در شرایط فعلی هم برای حل مشکلات اقتصادی، نیازمند حرکت جهادی نیروهای جوان هستیم.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد: ما از لحاظ راهبردی هیچ مشکلی نداریم و مقام معظم رهبری سیاست‌های کلان نظام را در اختیار ما قرار داده‌اند و همه نیروهای انقلاب به ویژه جوانان باید آن سیاست‌ها را به طور ویژه مورد توجه قرار دهند و به آن عمل کنند تا موج جدیدی از امیدواری و شکوفایی اقتصادی را در کشور به وجود آورند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر بیانیه رهبر معظم انقلاب بر دشمنان تصریح کرد: این پیام به خوبی به دشمنان ما نشان داد که ما مرعوب فضاسازی‌ها و تلاش‌های آنان برای شکست نظام جمهوری اسلامی نمی‌شویم و هر چقدر آنان در این‌باره هدف‌گذاری کنند، قطعاً به بن‌بست خواهند خورد و همان‌گونه که انقلاب را به چهل‌سالگی رساندیم، آن را حفظ خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.