سرویس: اجتماعی 14:14 - یکشنبه 28 بهمن 1397

برف بازی در یزد بوی مرگ می‌دهد!

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان یزد با اشاره به استقرار تیم اورژانس در منطقه سخوید، گفت: پیست‌های غیراستاندارد یزد همچنان تلفات می‌دهد.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد دهقان با بیان این که در روزهای بارانی اخیر تعداد زیادی از شهروندان در پیست سخوید یزد دچار سانحه و یا مصدوم شدند، اظهار کرد: در آخرین گزارش دریافتی از پیست سخویدروز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه چهار نفر دچار مصدومیت شدید شده که بعد از انتقال آنها به بیمارستان، دو نفر مرخص و دو نفر دیگر به دلیل شدت مصدومیت هنوز بستری هستند.

وی با اشاره به وخیم بودن وضعیت مصدومان روز چهارشنبه پیست سخوید، افزود: در حال حاضر این دو مصدوم به دلیل قطع نخاع و ضربه مغزی (کما) بیهوش و تحت درمان ویژه قرار گرفتند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان یزد در ادامه با بیان این که از جمعه ۲۶ بهمن تیم اورژانس با کد AMP در منطقه سخوید مستقر شده است، گفت: درمان سرپایی مصدومان مأموریت تیم اورژانس مستقر در محل است.

دکتر دهقان با اشاره به این که در روز گذشته ۱۷ مریض سرپایی توسط تیم اورژانس مستقر در پیست سخوید یزد درمان شدند، تصریح کرد: غیراستاندارد بودن این پیست و سایر پیست‌های استان و مدیریت ناصحیح، علت اصلی بروز این مشکلات است.

این مسئول با تاکید بر لزوم مدیریت و رسیدگی مسئولین به فعالیت این گونه پیست‌ها، خاطرنشان کرد: با توجه به این که ساماندهی پیست‌های استان یزد تا پایان امسال امکان پذیر نیست، مردم با احتیاط بیشتری در پیست‌ها تفریح کنند.

وی، تردد آمبولانس‌ها را از دیگر مشکلات جدی تیم اورژانس در این منطقه دانست و گفت: تقاضا داریم مردم برای سهولت رفت و آمد آمبولانس‌ها همکاری لازم داشته باشند.

ایسنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.