سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:29 - یکشنبه 28 بهمن 1397

سردار نقدی در نشست اختتامیه شنبه‌های انقلاب:

بزرگ‌ترین سرمایه آینده انقلاب، تجربه‌های 40 سال اخیر است

رئیس جنبش مردمی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هیچگاه نمی‌توان همه حجم توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی را شمارش کرد،‌گفت: بزرگ‌ترین سرمایه برای آینده انقلاب، تجربه‌های 40 سال اخیر است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس جنبش مردمی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه 28 بهمن در مراسم اختتامیه سلسله نشست‌های شنبه‌های انقلاب و تجلیل از رسانه‌های فعال در این عرصه که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد،‌گفت: باید به 40 ساله شدن انقلاب اسلامی بالید و به آن افتخار کرد.

وی با یادآوری خطاب امام به دولت موقت درباره ضرورت بازگویی خدمات و دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: اگر در طول این 40 سال، انقلاب اسلامی هیچ دستاورد دیگری به جزء رسیدن به 40 سالگی نداشت،‌ باز هم جای افتخار و بالیدن داشت چرا که همین دستاورد به خودی خود بسیار بزرگ است و اهمیت آن زمانی افزایش می‌یابد که شما به حجم توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی دقت کنید.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه هیچکس نمی‌تواند به طور کامل همه ابعاد و حجم توطئه‌های گوناگون در حوزه‌های مختلف را علیه انقلاب اسلامی بشمارد، گفت: ما برای سال‌های آینده، نیاز به استفاده از تجارب این 40 سال داریم.

وی ادامه داد: ابتدای پیروزی انقلاب، 1360 سال از آخرین تجربه حکومت‌داری اسلامی می‌گذشت که آن هم متعلق به دنیایی بود که تطبیق آن برای روزگار کنونی مشکل بود و در واقع می‌توان گفت که انقلاب اسلامی هیچگونه الگویی پیش روی خود نداشت.

رئیس جنبش مردمی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:‌بزرگ‌ترین سرمایه برای انقلاب اسلامی همین تجربه‌هاست هر چند که ما جمع‌آوری آنها را دیر شروع کردیم اما باید از آنها بهره بگیریم.

وی با تأکید بر لزوم مطالبه‌گری از دستگاه‌های مختلف جهت تحقق خواسته‌های هفت‌محوری رهبر معظم انقلاب در دهه چهارم گفت: من به همه دوستان توصیه می‌کنم که یکبار پیام امام خمینی به مهاجران جنگ تحمیلی را مرور کنند.

سردار نقدی ادامه دا د: امام خمینی در آن پیام خیلی روشن می‌گویند مسئولان بدانند که انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت حجت (عج) است؛ ایشان در ادامه به مسئولان اخطار می‌کند که به زندگی و معیشت مردم رسیدگی کنید اما این اصل توجه شما را از مسئولیت اصلی باز ندارد.

رئیس جنبش مردمی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پایان گفت: امام همچنین خطاب به مردم می‌گویند که بدانید پیمودن این راه مستلزم هزینه‌ها و دشواری‌هایی است اما امید به آینده را نباید از دست داد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.