سرویس: غیر تولیدی 07:25 - یکشنبه 28 بهمن 1397

معاون رئیس جمهور:

حمایت همیشگی از ولایت فقیه و انقلاب، پیام مردم در تشییع باشکوه شهدا است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مردم اصفهان به استکبار و ایادی و نوکران آنها در منطقه اعلام می کنند که در کنار انقلاب هستند و از شهدا و خون شهدای خود حمایت می کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام  محمد علی شهیدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، با اشاره به پیام حضور حماسی و باشکوه مردم اصفهان در تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان اظهار کرد: حضور مردم همواره و در همه صحنه ها پررنگ بوده و این استقبال مردم از تشییع شهدای خود نشان دهنده حمایت همیشگی آنها از ولی فقیه و انقلاب است.

وی با بیان اینکه هم چنان که در 22 بهمن نیز دیدیم که مردم چگونه آمدند و حمایت کردند، افزود: امروز نیز در اصفهان شاهد هستیم که جمعیت انبوهی آمده اند و به استکبار و ایادی و نوکران آنها در منطقه اعلام می کنند که در کنار انقلاب هستند و از شهدا و خون شهدای خود حمایت می کنند.

حجت الاسلام شهیدی وجود شهدایی از نسل پنجم انقلاب را در بین شهدای تییع شونده را حاکی از وجود فرهنگ ایثار و شهادت در این نسل دانست و گفت: البته باید کار کنیم و این فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه  کنیم و به نسل چهارم و پنجم بگوییم که ماهیت این انقلاب چه می باشد و از کجا شروع شده و چه هزینه هایی برای ملت داشته است.

وی تاکید کرد: باید این نسل را با فرهنگ مقاومت آشنا کنیم زیرا این نسل زمینه پذیرش این فرهنگ را دارد،  اگر دشمنان به ملت ما ضربه وارد کنند برای خود این حق را قائل هستیم که پاسخ آنها را بدهیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.