سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:01 - شنبه 27 بهمن 1397

خبری خوش برای جاماندگان بسته حمایتی

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به تمامی یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری که کدملی خود را برای دریافت بسته حمایتی ارسال کرده بودند، از روز ۲۸ بهمن ماه پیامکی با شماره‌های ۱۴۲۰ و ۱۴۲ ارسال می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد میدری معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از افراد سبد حمایتی دریافت نکرده بودند و متقاضی دریافت این سبد بودند اعلام کردیم کد ملی خود را از طریق دو شماره‌ای که اعلام شده بود ارسال کنند.

وی در ادامه افزود: یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر به این شماره‌ها کدملی خود را ارسال و تقاضای بسته حمایتی کردند که بررسی‌های ما نشان داد تعداد ۹۱۰ هزار نفر آن‌ها شامل دریافت سبد حمایتی نمی‌شوند آن هم به این خاطر که یکی از اعضای خانواده آن‌ها بسته حمایتی دریافت کرده بود. این موضوع را قبلا نیز اعلام کرده بودیم که به هر خانواده فقط یک بسته حمایتی تعلق می‌گیرد.

میدری با اشاره به اینکه به تمامی یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری که کدملی خود را ارسال کرده بودند از روز یک شنبه ۲۸ بهمن ماه پیامکی فقط با شماره‌های ۱۴۲۰ و ۱۴۲ ارسال می‌شود افزود: همانطور که قبلا نیز اعلام کردیم از این تعداد فقط یک میلیون نفر شامل دریافت بسته حمایتی شدند که این افراد پس از ارسال پیامک به آن‌ها و اعلام نحوه ثبت نام در مراحل بعدی تا پایان سال بسته ۲۸ حمایتی خود را تحویل بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیازی به حضور متقاضیان به وزارت رفاه و یا سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیست اضافه کرد: خوشبختانه برای یک میلیون نفری که متقاضی بسته حمایتی بودند و با ارسال کد ملی اعلام کردند جزو جاماندگان دریافت بسته حمایتی هستند تأمین اعتبار انجام شده است و به آن‌ها پرداخت می‌شود.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون ۱۵ میلیون نفر بسته حمایتی را دریافت کرده‌اند و اعتباری حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای بسته حمایتی آن‌ها تخصیص داده شده است.

وی اعلام کرد: در تلاش هستیم امسال و قبل از آغاز سال جدید یک مرحله دیگر به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پرداخت شود.

میدری گفت: حدود ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان دولت نیز بسته حمایتی دریافت نکرده اند که آن‌ها نیز جزو مشمولان به شمار می‌آیند و به آن‌ها نیز این بسته حمایتی دریافت می‌شود.

منبع: میزان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.