سرویس: غیر تولیدی 14:45 - شنبه 27 بهمن 1397

نصف‌جهان آماده استقبال از یاران شهید خرازی/عطر شهادت در شهر پیچید

نصف جهانی امروز آماده استقبال از یاران شهید خرازی است، ۲۷مدافع حریم امنیت امروز به دل شهر می‌آیند تا با ترسیم خط سرخ شهادت بار دیگر حال و هوای روزهای دفاع مقدس را در کشور جاری کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ نصف جهانی امروز آماده پذیرایی از یاران شهید خرازی است، کوچه خیابان‌های شهر را با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی آذین بسته‌اند، ۲۷مدافع حریم امنیت امروز می آیند تا شهر زنده‌رود بار دیگر حال و هوای روزهایی را تجربه کند که این مردم ۳۰۰ شهید را در یک روز تشییع کردند و همان روز بر پیشانی  فرزندان خود سربند «یازهرا» و «یا حسین» بستند و جگرگوشه‌های خود را برای دفاع از انقلاب و نظام  به جبهه فرستادند.

تمام شهر از عطر یاس آکنده است، مردمی که شب گذشته به یاد علی اکبر امام حسین (ع) برای یاران شهید کاظمی و شهید خرازی سوگواری کردند امروز می آیند تا سربازان شجاع میهن را پس از ۴۵ روز دوری به سوی خانه‌هایشان بدرقه کنند و تسلای دل و جان پدران، مادران، همسران و کودکانی باشند که پس از یک ماه و نیم دوری برای آخرین بار عزیزدل خود را در دل تابوت‌های پرچم پوش به نظاره می‌نشینند.

امروز سرتاسر استان شهید پرور اصفهان مهمان دارد، فرزندان مدافع حریم امنیت می‌روند تا آران و بیدگل، کاشان، شهرضا، خمینی شهر و درچه، فولادشهر، نجف آباد، شاهین شهر، سمیرم، فلاورجان، خوروبیابانک، چادگان و تیران، فرزندان شهید این ملت پیامی از دل  نصف جهان برای جهانیان دارند، گویی این پیکرهای خونین شهیدان مدافع حریم امنیت ملت ایران فریاد می کند که پایه‌های این نظام در دل ملت ایران ریشه دارد و هیچ‌گاه از طوفان‌ها وسیلاب‌ها نیز سرخم نخواهد کرد، ای دشمنان! آرزوهایتان برای وارد کردن کوچک ترین خدشه بر دل این نظام را به گور خواهید برد، گام‌های این مردم نیز نشان می‌هد همیشه در مسیر سرسپردگی به ولایت فقیه و انقلاب قدم خواهند نهاد و بس.

اشک فراق بر چهره‌ها جاری است اما دلهایمان محکم است که امروز شهر ما میهمانانی از جنس آسمان دارد، فرشتگانی آمده‌اند تا شهیدان ما را به عرش اعلا ببرند، به یک میهمانی بزرگ به میزبانی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، فرزندان دلاور ایران! آسمانی شدنتان مبارک!

مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.