سرویس: غیر تولیدی 14:41 - شنبه 27 بهمن 1397

از سوی ابوالفضل ابوترابی مطرح شد؛

تروریست های تحت مدیریت امریکا، در کشور پاکستان آموزش های نظامی می بینند

ابوالفضل ابوترابی در رابطه با حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: متأسفانه تروریست های با حمایت های مالی عربستان و تحت مدیریت امریکا و اسرائیل در کشور پاکستان آموزش های نظامی می بینند و رابطه برخی از نیروهای نظامی پاکستان با سرویس های اطلاعاتی و امنیتی صهیونیست و امریکا بیانگر این مسئله است.

به گزارش اصفهان شرق؛ ابوالفضل ابوترابی ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این تروریست ها از سوی برخی از کشورهای منطقه ای و فرا منطقه ای از قبیل امریکا و اسرائیل حمایت مالی و تجهیزاتی می شوند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی افزود: تروریست هایی که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان کشورمان شده اند بدانند که در آینده ای نه چندان دور پاسخ دندان شکنی از سوی نظام اسلامی ایران به آن ها داده خواهد شد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی تاب مشاهده کردن حضور میلیونی مردم کشورمان را در جشن چهل سالگی انقلاب را نداشتند و بغض و کینه ای آن ها را در این زمینه فرا گرفته بود به همین سبب برای این که می خواستند شیرینی این جشن در کام ملت تلخ شود؛ دست به چنین جنایات ضد بشری زده اند.

وی به کم کاری های دولت پاکستان در رابطه با امنیت مرزها اشاره و تأکید کرد: دولت پاکستان در مسئله امنیت مرزهای مشترک با کشورمان کم کاری می کند و در این رابطه سرویس های امنیتی پاکستان باید با دقت لازم قواعد بین المللی را رعایت کنند.

ابوترابی ادامه داد: متأسفانه تروریست های با حمایت های مالی عربستان و تحت مدیریت امریکا و اسرائیل در کشور پاکستان آموزش های نظامی می بینند و رابطه برخی از نیروهای نظامی پاکستان با سرویس های اطلاعاتی و امنیتی صهیونیست و امریکا بیانگر این مسئله است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: از دولت پاکستان انتظار می رود که نسبت به پاک سازی مرزهای مشترک و همچنین جلوگیری از ورود تروریست ها به خاک ایران همت لازم را به کار بگیرد و در مسئله جنایت تروریستی زاهدان پاکستان باید پاسخگوی کم کاری های خود در این زمینه باشد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.