سرویس: غیر تولیدی 14:44 - شنبه 27 بهمن 1397

سردار جعفری:

پاکستان به عناصر خطرناک ضداسلام پناه داده است/ اگر پاکستان این عناصر را مجازات نکند، اقدامات جبرانی علیه آن ها می دهیم

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر پاکستان عناصر خطرناک را مجازات نکند، اقدامات جبرانی علیه آن ها انجام خواهیم داد، تاکید کرد: در این صورت دولت پاکستان آثار و پیامدهای حمایت از نیروی ضدانقلاب را می‌بیند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار محمدعلی جعفری شامگاه جمعه در حاشیه مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه های برخی از دولت های مرتجع منطقه با حمایت آمریکا و اسرائیل، اظهار کرد: اقدامات جبرانی را با تاثی از خون این شهیدان، در برابر توطئه‌ها و حمایت‌هایی که دولت‌های مرتجع منطقه، عربستانی‌ها و اماراتی‌ها با دستور امریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند انجام می دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از دولت پاکستان به دلیل پناه دادن به این عناصر خطرناک برای اسلام، عنوان کرد: پاکستان می‌داند که محل این نیروهای تروریستی کجاست و در حمایت نیروهای امنیتی دولت پاکستان هستند.

وی ادامه داد: پاکستانی ها باید نسبت به این جنایتی که انجام دادند پاسخگوی قطعی باشند.

جعفری با بیان اینکه اگر پاکستان آن ها را مجازات نکند، اقدامات جبرانی علیه آن ها انجام خواهیم داد، تاکید کرد: در این صورت دولت پاکستان هم آثار و پیامدهای حمایت از نیروی ضدانقلاب را می‌بیند.

این فرمانده ارشد نظامی تاکید کرد: شرایط با گذشته متفاوت است و پاکستان باید نحوه برخوردش را با این عناصر ضد انقلاب را تغییر دهد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.