سرویس: اخبار شهرستان 21:38 - پنجشنبه 25 بهمن 1397

میهمان 31 ساله داریم...

یک شهید حادثه تروریستی زاهدان، متعلق به شرق اصفهان است

به دنبال حادثه تروریستی شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان و شهادت 27 نفر از رزمندگان لشکرامام حسین(ع) استان اصفهان، حسین قدیری کفرانی به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش اصفهان شرق،

بسم رب الشهدا والصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون 169 آل عمران

ای شهیدان، عشق مدیون شماست / هرچه ما داریم از خون شماست
چفیه‌ هاتان بوی شبنم می‌دهد / عطر شب‌های محرم می‌دهد
سال ها در سایه لطف شهیدان بوده ایم / از دعاشان در امان از مکر شیطان مانده ایم
با خنده ای که عکس شهدا در برگرفته است / دیوار خانه چهره دیگر گرفته است
چه خوب، اگر پنجره را باز کنیم / سمت سرسبزترین قافله پرواز کنیم

در طول تاریخ شرق اصفهان، آنچه که بی نظیر است، تقدیم هزاران جوان در عرصه شهادت و ایثار است که در مکتب علوی درس ایثار، گذشت، شهامت و شهادت را فرا گرفته بودند و نشان دادند که شرق اصفهان آرمان هایش را با اسلام و ولایت گره زده و خواهد زد.

خبر از شهادت حسین قدیری کفرانی که در حادثه تروریستی زاهدان به فیض شهادت نائل آمد، نشان داد که روحیه شهادت و ایثار در فرزندان این مرز و بوم به وضوح و حداکثر دیده می شود و خون شهادت در رگ های این منطقه در جریان است.

شرق اصفهان را آذین ببندید که مهمانی 31 ساله داریم….

محمد قدیری برادر شهید مرزبان مدافع حریم امنیت ایران، در گفتگو با اصفهان شرق گفت: حسین در تاریخ 15 فروردین 1366 و در خانواده ای متدین و ولایتمدار در روستای کفران بخش بُن رود به دنیا آمد و پس از 31 سال زندگی پاک و با معرفت، شهید دوم خانواده قدیری نام گرفت.

برادر شهید با اشاره به اینکه منش شهدا و سبک زندگی آنها برای همه ما الگو خواهد شد، اظهار کرد: اخلاق، عمل و زندگی شهید حسین قدیری، او را به شهادت نزدیک و پایان سعادتمند شهادت را برای او رقم زد و امروز افتخار می کنیم که حسین عزیزمان در دفاع از حریم امنیت کشور به فیض شهادت رسید.

وی با تاکید بر اینکه برادرم حسین، از اخلاق و منش خوب، بسیار خاص بود، افزود: علاقه و عشق خاصی به خدمت در سپاه داشت و به این دلیل پس از پایان خدمت، به استخدام سپاه درآمد و 9 سال در این ارگان انقلابی خدمت خالصانه کرد.

محمد قدیری با اشاره به اینکه برادرش اهل کار بود و دوست داشت کارش به خوبی انجام شود، تاکید کرد: سوریه نرفته بود ولی ماموریت های متعددی به کردستان و دیگر نقاط کشور داشت و زاهدان آخرین مسیری بود که حسین برای خدمت به میهن در آن حضور یافت و در حادثه ترورستی، آسمانی شد.

به گزارش اصفهان شرق، شهید حسین قدیری از پاسداران لشگر 14 امام حسین(ع) اصفهان، شب گذشته در حادثه تروریستی زاهدان به فیض شهادت نائل آمد. شهید فرزند سوم خانواده قدیری و متاهل بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.