سرویس: اخبار شهرستان » شهدای شرق اصفهان 20:47 - پنجشنبه 25 بهمن 1397

اصفهان در انتظار فرزندان خود؛

تکرار حماسه ۲۵ آبان این بار در چهل سالگی انقلاب/ یاران خرازی به خرازی پیوستند

مشت محکم ملت ایران در چهلمین بهار انقلاب اسلامی بر دهان استکبار؛ طاقتشان را به سر آورد و چون از اوایل انقلاب دست‌نشانده‌های بزدلشان دست به اقدام تروریستی زدند و یک‌بار دیگر فرزندان این انقلاب را آسمانی کردند.

به گزارش اصفهان شرق، بعد از بیعت دوباره ملت ایران با انقلاب و آرمان‌هایش در چهلمین سالگرد پیروزی خود در روز ۲۲ بهمن، مشت محکمی از این خروش دردهان استکبار و منافقین و ضدانقلاب خورد؛ استکبار که همه جریان‌های خود را به کار گرفته بود و تمام داشته‌های خود را به میدان آورده بود تا با هزینه‌های میلیاردی و بوق‌های پر صدای خود حضور مردم در جشن چهل‌سالگی را کمرنگ کند.

مشت محکم ملت ایران بر دهان استکبار؛ طاقتشان را به سر آورد و چون از اوایل انقلاب دست‌نشانده‌های بزدلشان دست به اقدام تروریستی زدند و یک‌بار دیگر فرزندان این انقلاب را آسمانی کردند.

درحالی‌که حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تاریخ بصیرت مردم ایران ثبت شد یک‌بار دیگر روح پلید و چهره‌های واقعی کسانی که در ظاهر پرچم، حقوق بشر دارند اما اکنون در سکوت به سر می‌برند و حتی گاهی این اقدامات علیه انقلاب اسلامی ایران را آزادی می‌نامند.

انقلاب که با خون شهدا استوارشده است و به برکت همین خون شهدا از دسیسه فتنه گران پیروز و سربلند خارج‌شده است؛ این اقدامات کور نفرت مردم ایران را از استکبار چند صد برابر می‌کند استکباری که دست‌نشانده‌هایش کشتن را افتخار می‌دانند و مسئولیت ناراحتی و قلب آکنده میلیون‌ها انسان را به عهده می‌گیرند.

امروز اصفهان یک‌بار دیگر فرزندان خود را درراه انقلاب می‌دهد تا راه مبارزه و استقامت و حرکت انقلاب در دهه پنجم روشن‌تر از همیشه برای همه قابل‌لمس و دیدن باشد و اماواگر باقی نگذارد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.