سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 20:38 - پنجشنبه 25 بهمن 1397

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان:

انتقام سپاه از تروریست‌ها کوبنده خواهد بود/ 6 مجروح همراه با شهدا به اصفهان می‌آیند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: ما برای تروریست‌ها پیامی نداریم بلکه با انتقام کوبنده به سزای عملشان می‌رسانیم.

به گزارش اصفهان شرق، غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در حاشیه استقبال از پیکر شهیدان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که در خبرها آمد 27 تن از هم‌رزمان ما به شهادت رسیدند که پیکر آن‌ها هم‌اکنون وارد اصفهان می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان ادامه داد: برنامه‌هایی برای استقبال از شهدا داریم که مهم‌ترین آن تشییع هر 27 پیکر شهید ساعت 14 در روز شنبه 27 بهمن ماه در شهر شهیدپرور اصفهان خواهد بود.

وی با بیان این که از مجموع شهدا یک نفر از لشکر 8 نجف اشرف نجف‌آباد و مابقی متعلق به لشکر 14 امام حسین اصفهان بودند، افزود: تعدادی از شهدا که مربوط به شهر اصفهان هستند شنبه خاکسپاری شده و برنامه‌ای برای تشییع در شهرستان‌ها داریم، که روز یکشنبه انجام می‌شود.

سلیمانی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد این که چه پیامی خطاب به تکفیری‌ها دارید گفت: ما برای تروریست‌ها پیامی نداریم بلکه با انتقام کوبنده به سزای عملشان می‌رسانیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در خصوص تعداد مجروحان حادثه تروریستی گفت: 13 نفر مجروح شدند که 6 نفر همراه با شهدا به اصفهان می‌آیند و مابقی تحت درمان هستند تا پس از بهبود وضعیتشان برگردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.