سرویس: اخبار شهرستان 20:24 - پنجشنبه 25 بهمن 1397

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

خون شهادت در رگ های شرق اصفهان در جریان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: مردم غیور منطقه شرق شهرستان اصفهان با بصیرت و آگاهی و به واسطه سرشت ایثارگرانه خود، پای انقلاب اسلامی که امسال به چهل سالگی خود رسید.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسن عجمی در حاشیه همایش حماسه سازان شرق اصفهان که امروز در بیت الحسین شهر هرند برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره هزار شهید این منطقه اظهار کرد: هر شهید برگ زرینی بر خطه ولایت مدار شرق اصفهان افزود و حضور خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران، مصداق ولایتمداری، عزت و دشمن ستیزی مردان شریف این منطقه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) افزود: مردم غیور منطقه شرق شهرستان اصفهان با بصیرت و آگاهی و به واسطه سرشت ایثارگرانه خود، پای انقلاب اسلامی که امسال به چهل سالگی خود رسید، خواهند ماند و لحظه ای اجازه نخواهیم داد که دشمنان نگاه کج به سرزمینمان ایران داشته باشند.

وی مطرح کرد: این از افتخارات مردم شرق اصفهان است که با تقدیم بیش از ۱۰۰۰ شهید و بیش از ۶ هزار رزمنده ،جانباز و آزاده در زمره مناطقی قرار گیرد که باخون خود، پیمان حمایت از انقلاب و ارزش های نظام مقدس اسلامی ایران و تبعیت از اوامر ولی فقیه را بسته اند.

سرهنگ عجمی با اشاره به برگزاری اولین همایش حماسه سازان شرق اصفهان تاکید کرد: هدف اصلی این برنامه، تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا و بیعت با شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع وطن است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.