سرویس: اخبار شهرستان 18:22 - پنجشنبه 25 بهمن 1397

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج):

دشمن از اتحاد امام و امت، احساس خطر می کند/ ملت ایران با شهادت بزرگ شده است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: امت بدون امام، یعنی یک امت مُرده که دشمن روی آن حساب جدی باز می کند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام رحمت‌­اله صادقی امروز در همایش 40 سال اقتدار حماسه سازان شرق شهرستان اصفهان در شهر هرند، با اشاره به حماسه آفرینی مردم منطقه شرق اصفهان، اظهار کرد: شما مردمی هستید که با شهادت و ایثار خو گرفته و طلایه داران دوران دفاع مقدس و افتخار آفرینان 40 سال اقتدار و سربلندی هستید.

مسؤول نهاد ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهدا در اوایل انقلاب با ندای امام خود حرکت کردند و چون همراه امام بودند، اقتدار یافتند.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی از امتی که امام ندارد، ترسی ندارد زیرا امت بدون امام و رهبر برای دشمن خطری نداشته و دشمن به راحتی می تواند روی امت بدون امام حساب باز کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه اتحاد بین امام و امت برای استکبار خطرآفرین است، افزود: دشمن وقتی احساس خطر می کند، بین امام و امت فاصله می اندازد زیرا یک کشور زمانی در اقتدار است که امام و امت با هم باشند و دشمن از این اقتدار هراس دارد.

وی اظهار کرد: زمانی که امت همراه امام باشد، اقتدار و امنیت کشور دستخوش تفکر دشمن قرار نمی گیرد و دشمن نمی تواند ظرفیت بزرگ اتحاد و همدلی را از آن جامعه بگیرد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به اینکه ملت حماسه ساز با اشاره رهبری که فرمودند: 22 بهمن امسال تماشایی است؛ خاطرنشان کرد: ملت با یک ندای رهبرشان در روز 22 بهمن امسال، حماسه آفریدند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، این روز تماشایی ورق خورد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران در جاده خاش به زاهدان؛ گفت: ملت ما عاشق شهادت است و با شهادت بزرگ شده اند و دشمن نمی تواند با استفاده از این اقدامات، ترس و وحشت در دل جوانان این مرز و بوم ایجاد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.