سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:30 - سه شنبه 09 اردیبهشت 1393

هفت اثر جدید آیت الله مظاهری منتشر شد

هفت اثر جدید آیت اللهˈحسین مظاهریˈ رییس حوزه علمیه اصفهان به همت انتشارات موسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا(س) منتشر شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مظاهری، کتاب ˈصبر، کیمیای سعادت انسانˈ، یکی از این آثار است که در آن نقش صبر و استقامت در تمام شئون زندگی، برای دستیابی عملی به سعادت و رستگاری انسان به تصویر کشیده شده است.

در کتاب ˈمعاد، سرنوشت جاودانه انسانˈ نیز آیت الله مظاهری به مباحث کلی معاد با تکیه بر آیات قرآن کریم و با شواهد قرآنی و روایی پرداخته است.

کتاب ˈپاسخ به پرسش های ازدواج و خانوادهˈ، مجموعه ای از سووالات مردم با موضوع ازدواج و خانواده و پاسخ های این مرجع تقلید است که با رعایت اختصار و ارائه راهکارهای کاربردی و عملی در قطع رقعی و در 160 صفحه منتشر شده است.

همچنین کتاب ˈپاسخ به پرسش های جوانانˈ حاصل مجموعه ای از سووالات جوانان و نوجوانان، با تحصیلات و موقعیت اجتماعی مختلف در 128 صفحه و در قطع رقعی و کتابˈمشق اخلاقˈ (دفتر پنجم) در 107صفحه حاوی توصیه های کوتاه معنوی برگرفته از آثار و گفتار اخلاقی از دیگر آثار جدید رئیس حوزه علمیه اصفهان است.

نرم افزار ˈتفسیر اخلاقی سوره لقمانˈ نیز حاوی صوت 31 جلسه درس تفسیر آیت الله مظاهری است که در قطعات ده دقیقه ای جداسازی و تنظیم شده است.

همچنین نرم افزار فقهی ˈکتاب النکاحˈ شامل صوت و متن کامل 244 جلسه از دروس خارج فقه ایشان در یک DVD به صورت کتابخانه دیجیتال و نرم افزار چندرسانه ای، دیگر اثر منتشره رئیس حوزه علمیه اصفهان است.

آثار مزبور به همراه حدود 70اثر نوشتاری و نرم افزاری دیگر از آیت الله مظاهری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.