سرویس: اخبار شهرستان 02:04 - دوشنبه 22 بهمن 1397

با حضور خانواده شهید مدافع حرم سید یحیی براتی؛

همایش بزرگ فاطمیون انقلابی براآن جنوبی و کراج برگزار شد/ تصاویر

همایش بزرگ فاطمیون انقلابی منطقه براآن جنوبی و کراج با حضور صدها نفر از بانوان این منطقه و همراه با جشن بعثت انقلاب برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز و در آستانه برگزاری جشن باشکوه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همایش باشکوهی به همت حوزه بسیج هشت صدیقه طاهره(س) از توابع ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در بیت المهدی روستای جار برگزار شد.

در این همایش صدها نفر از بانوان بسیجی منطقه براآن جنوبی و کراج حضور بهم رساندند و فریاد الله اکبر و لبیک یا زهرا(س) سر دادند.

خانواده شهید مدافع حرم سید یحیی براتی از شهدای شهر دُرچه،مهمانان ویژه این همایش بودند و سیده زهرا براتی در این مراسم به قرائت دلنوشته ای ارزنده در وصف پدر و سفارش به انقلابی بودن، پرداخت.

حضور خانواده شهدای مدافع حرم، صفا و معنویت ویژه ای به مراسم بخشید و اوج این معرفت زمانی بود که همسر شهید براتی به بیان خاطرات و توصیه صبر و ایثار به بانوان حاضر در جلسه، اشاراتی کردند.

در ادامه این همایش، سید روح الله رفعتی از کارشناسان مسائل سیاسی، به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و توصیف خوبی از نحوه ایستادگی در برابر دشمنان را عنوان کرد.

لازم به ذکر است، فرمانده پایگاه بسیج حکیمه خاتون روستای اندلان به عنوان فرمانده نمونه در جشنواره مالک اشتر انتخاب و موفق به کسب لوح تقدیر و هدیه شدند.

در ادامه این مراسم باشکوه، همخوانی سرود انقلابی توسط صدها نفر از بانوان حاضر در جلسه و همچنین اهدای جوایز به شورای نمونه پایگاه های بسیج؛ صورت گرفت.

این همایش برای دومین سال متوالی در این منطقه و به همت بسیج خواهران هشت صدیقه طاهره(س) اجرا شد.

عکاس: هاجر کاظمی و زهرا شجاعی

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.