سرویس: اخبار شهرستان 12:43 - یکشنبه 21 بهمن 1397

پیش از ظهر امروز انجام شد؛

افتتاح سه پروژه راه سازی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان با حضور وزیر راه در شرق اصفهان

سه پروژه راه سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی در منطقه جرقویه سفلی از توابع شرق اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش اصفهان شرق، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، یک پروژه به صورت مستقیم و دو پروژه به صورت نمادین در منطقه جرقویه سفلی از توابع شرق اصفهان به بهره برداری رسید.

لاین دوم مسیر 32 کیلومتری نیک آباد به حسن آباد با 63 پُل، با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال افتتاح شد؛ لازم به ذکر است 12 کیلومتر دیگر از این مسیر 42 کیلومتری در سال 94 با حضور آخوندی وزیر سابق به بهره برداری رسیده بود.

همچنین در افتتاحی نمادین، 14.5 کیومتر از جاده حادثه خیز هرند به کوهپایه با 14 پُل و اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال افتتاح شد تا راهی روشن برای رفع خطر در این جاده که پیش از این به جاده مرگ معروف شده بود، باشد.

در این برنامه دو ساعتی، از روکش آسفالت حسن آباد به ورزنه به طول 22 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال به صورت نمادین بهره برداری شد.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان در این مراسم با اشاره به اینکه تصادفات منجر به فوت از ابتدای سال تا کنون به 8 درصد افزایش یافته است، ضمن تاکید بر رفع حادثه از نقاط پرخطر تصریح کرد: به دلیل وجود منابع شن و ماسه و تردد خودروهای سنگین، باید نسبت به روکش آسفالت مسیرها و رفع حادثه از جاده های پرخطر همت ویژه داشت.

جعفری بخشدار جرقویه سفلی در گفتگو با صاحب نیوز گفت: افتتاح پروژه های راه سازی که امروز به دست وزیر نیرو به بهره برداری رسید، نویدی مبارک برای شرق اصفهان است زیرا این سه محور با مشکلات بسیاری در زمینه ایمنی جاده ای مواجه بود و به دلیل بعد مسافت تا کلان شهر اصفهان، وقوع تصادفات جاده ای و نبود برخی تجهیزات، خطرات بسیاری را برای مسافرین این محور ایجاد می کرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با ایمن سازی این سه محور و رعایت قوانین رانندگی، از این پس شاهد کاهش چشمگیر وقوع تصادفات منجر به فوت باشیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.